|
||||
|
||||
Aankoop R32, waar op letten?
Mannen,
Omdat ik misschien van plan ben er 1 aan te schaffen. waar op letten bij aankoop R32 ? Logisch is om te kijken naar onderhouds historie maar nog bepaalde punten om op te letten ? Vast thanx Greetz M. |
|
||||
|
||||
Golf 4 of 5?
Auto- of handbak?
|
||||
|
||||
Wellicht even op autoweek.nl te kijken daar hebben ze vaak diverse rijervaringen en reacties van eigenaren van diverse type auto's onder andere de r32.
Hier op het forum zijn er volgens mij maar weinig golf 4 r32 eigenaren laat staan kenners..wil je carburateurs op je r32 zit je hier overigens wel goed |
|
||||
|
||||
Anders vraag het ook even op VR6 club Holland.
Hier in ieder geval even wat leesvoer voor het geval je een nieuwe of bijna nieuwe Golf 5 R32 gaat halen. Maar aangezien slijtage pas met de jaren komt zul je hier niet zo heel veel in vinden waar je wat aan hebt. Nouja, lees zelf maar: VAG Rijtest Autokopen.nl Auto week: Golfje Powerrrr... dus... Autokampioen Autowereld.com Verslag op Planet.nl
|
||||
|
||||
I agree with Golf3freak
inlaatspruitspruitstuk verstelling en bobines willen nog wel eens stuk gaan heb ik gehoord hoe je dit moet checken weet ik dan weer niet als dit waar is |
|
||||
|
||||
Heb zelf ook bij een vw dealer een tijd doorgebracht en ook daar was er vaak sprake over een zwakke ophanging, wil je echt hier meer over weten dan zul je toch bij r32 kenners of golf 4 kenners uitkomen en die zijn er vrees ik weinig.
|
|
||||
|
||||
Hallo ,
Ik heb zelf een golf 4 R32 schakel gehad en bij ongeveer 60.000 km is de koppeling toch echt wel aan vervanging toe. Een dsg heeft dat dus niet maar daar moet de olie wel om de 60.000 van vervangen worden , dus het is een beetje lood om oud ijzer. Het is ook wat je zelf wil , de meeste vinden een golf 5 R32 niet mooi maar ik moet zeggen dat ik er meer schik mee heb dan de golf 4 R32. Ook werd er gezegd dat de motors van de golf 4 R32 slecht waren maar dat denk ik niet want het is nog steeds een vr6 ( welliswaar met bijna alles electronisch ) en die draaien toch al een tijdje mee. Ik denk dat je gewoon op de basis dingen moet letten zoals je ook een andere wagen zou doen als je die zou willen kopen , heeft ie geen schade gehad , geen bijgeluiden enz. enz. Hopelijk heb ik je een beetje op weg geholpen en veel success bij de zoektocht naar een R32. Greetz siebelink1
|
||||
|
||||
ff flink met de gum erdoorheen gegaan, dit is de laatste keer, Tommy/Domi/Chris, wordt een beetje moe van jullie ge-emmer
|