|
|||
|
|||
Wie heeft op 10okt Porsche Clubsport velgen gekocht in zevenhuizen
Wie heeft er op woensdag 10 oktober Porsche Clubsport velgen gekocht via marktplaats in zevenhuizen
De vraagprijs van de velgen was €450,- Wil degene zo spoedig mogelijk contact opnemen met nummer 06-23515649 Ook als je iemand kent die deze velgen heeft gekocht graag even contact met mij op laten nemen Dankjewel |
|
||||
|
||||
Wat wil je weten?
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, nu worden we nieuwschierig ?
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij de velgen gekocht???? Zo ja wil je me dan even bellen aangezien het best belangrijk is |
|
||||
|
||||
Ik heb ze niet gekocht. Maar ik ken de verkoper.
|
||||
|
||||
Er zaten goude ventielen in
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wil je me ff bellen? |
|
||||
|
||||
Ik zie dat je op marktplaats ook al 3 advertenties hebt staan met gezocht. Was even aan het kijken wat voor n velgen het precies zijn. Maar het is dus echt erg dringent.
Hellaas kan ik je niet helpen. Succes met de zoek ocht!
|
||||
|
||||
Tjonge jonge, ik heb m'n slag gemist volgens mij Ben benieuwd of we er achter komen waarom deze set hoepels zo speciaal waren/zijn
|
|||
|
|||
Een hele tijd geleden zijn er uit mijn schuur Clubsports gestolen..
Ik woon zelf in Zevenhuizen. In de linkerachtervelg zat een deukje, op de rechtervoorvelg iets stoeprandschade De linkervoorvelg had een lekke band Deze velgen (met gekleurd Porsche logo) zijn vandaag dus verkocht vanuit Zevenhuizen en niet door mij.... Waar ik nu dus achter moet komen is wie deze velgen gekocht heeft zodat ik kan controleren of het mijn velgen zijn.. Ik denk dat iedereen van wie spullen zijn gestolen altijd z'n ogen goed zal openhouden en dus ook op marktplaats kijkt of die velgen idd weer worden aangeboden Nou gister was dat dus het geval Misschien zit ik er helemaal naast maar zekerheid voor alles, het zijn niet zomaar de eerste de beste velgen, en ze zijn niet zo makkelijk te krijgen (zeker niet met gekleurd logo) en ik baalde er toen van dat ze gestolen waren. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk gemaakt hebt en dat jullie het ff voor me in de gaten houden Quote:
|
|
||||
|
||||
Okay, verklaart het een en ander. Toevallig (detail) foto's van jou velgen?
|
||||
|
||||
what happened folks?????
ik weet nog wel dat er een tijdje geleden een topic was over deze (gestolen) clubsports, maar dit begint meer op een soap te lijken... JERRY! JERRY! JERRY!
|
||||
|
||||
Quote:
vertel? loze opmerkingen heeft niemand iets aan
|
||||
|
||||
hmmmmmmmmmm even de luie stoel, kopje koffie en een broodje en dit topic even volgen
|
||||
|
||||
Wel gezellig hier de laatste tijd, gisteren ook al zo'n warm topic over die G60
|
|
||||
|
||||
Vanessa is ze echt kwijt. Ze bedondert de boel niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het ook wel gezellig worden , ben benieuwd wat hier uit gaat komen. |
|
||||
|
||||
Op verzoek tekst verwijderd..............
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! Last edited by blomdegekste : 11-10-2007 at 17:46. |
|
||||
|
||||
Sorry maar ik vind het niet echt heel netjes om zo verhalen de wereld in te helpen dat iemand niet betrouwbaar is !
Hou dat voor jezelf en gooi dat niet op een forum dat door weet ik wel niet hoeveel mensen wordt gelezen. Vanessa succes met de zoektocht !
|
||||
|
||||
Steve! Steve! Steve!