![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi ik heb pas een golf 1 van 1974 gekocht en ik zoek nog een paar onderdelen om hem eindelijk af te krijgen
ik zoek : -een voorspoiler van een mk1 gti -een rechter chrome achteruitkijkspiegel -een origineel gti stuur -PLS velgen ofwel ATS classics -een schakelpook van een golf gti (golfbal achtig iets ![]() hopelijk heeft iemand een van die dingen nog liggen mijn e-mail adres is rademakers_jorik@hotmail.com dus stuur maar een mailtje |
|
|||
|
|||
![]() Gti onderdelen voor een 74er? Wat jammer!
|
|||
|
|||
![]() mja ik ga niks erop zetten wat er niet gewoon terug afgehaald kan worden zonder dat je het ziet dus geen gaatjes boren ofzo voor de rest blijft ie zoals hij uit de fabriek is gekomen, hij is nogaltijd in de eerste lak en pefect onderhouden en nergens ook maar een millimeter roest het is een 1100 maar de vorige eigenaar had er een vr6 in gelepeld maar deze is al terug vervangen naar de originele motor
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan wil er wel eens foto's van zien. Waarschijnlijk ook trommelremmen voor dan?
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je een mailtje gestuurd, mocht je nog meer zoeken laat het me maar ff weten.
Heb namelijk nog heel veel liggen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zal morgen wat foto's trekken en ja vanvoor ook trommels hij is heel fel groen (ik weet niet hoe de kleur origineel heette)hij had alleen geen sierlijsten die was de man kwijt en dan zat er een vr6 motor in die ik nu in mijn vento heb gezet |
|
|||
|
|||
![]() en ik bedoelde deze velgen
![]() |