![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben Daniël en ben sinds kort eigenaar van een type 1 jetta met 4 deuren.
bedoeling is om de auto tijdseigen te tunen en zoveel mogelijk et weten te komen over vw, aangezien dit mijn eerste vw is.... euh foto's ja das lastig, mijn site ligt plat, dus die zijn onder weg (imageshack of een beter alternatief)
|
||||
|
||||
![]() welcome
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier !
Post gauw een stel foto's, zijn we nogal gek op hier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom en have fun
![]() _________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
|||
|
|||
![]() www.tinypic.com
En dan met [IMG] voor de snelkoppeling zetten en [/IMG] erna, of gewoon meteen de IMG link kopieren en hier neerzetten via Tinypic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() al vast eentje dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() iemand nog een idee voor wat leuke retro velgjes voor mijn ride.
enne iemand een idee hoe je de werkelijke snelheid kun uitzoeken, heb nl. geen toerenteller en of gps...., als nl. blijkt dat de jetta op de teller harder rijdt dan in werkelijkheid, kan ik evt iets andere banden monteren zonder meteen bang te worden voor incassobedrijf "flits en ko(os)"
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta heb je man..ik heb er ook 1 gekocht, welk jaar is de jouwe gebouwd?
enne..over die snelheid he: volgens mij kunnen ze dat in een garage met een rollenbank wel checken |
|
||||
|
||||
![]() bouwjaar 1983, 02-01-1984 op kenteken
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen, wat voor een motor ligt er in?
|
||||
|
||||
![]() een 1500tje, zal morgen eens wat codes zoeken, enige die is blijven hangen is code 1,6H ergens midden op het blok.
verders gewoon een ori blok met 4bak http://www.mijnalbum.nl/Album-WGOOL...Volkswagen.html
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]() Erg mooie jetta heb je daar. En interieur ziet er ook nog goed uit hoor. Volgens mij is die van jou al verlaagd, toch? Welke type uitvoering heb je? Retrovelgen zijn er zoveel, check maar gewoon op dit forum... ATS, BBS enz. Have fun met je jetta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net Jettaatje hoor
![]() Denk dat je zo op de originele velgen niet een dusdanige afwijking op je teller hebt dat je in problemen komt ![]() Ikzelf rij op 13" en hebt een tellerafwijking van ongeveer +10%. Als ik exact 50 rij, zou ik ongeveer 55 km op de teller hebben staan. Bij 100 zou t ongeveer 110 zijn... Valt dus reuze mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de vorige eigenaar heeft er kortere veertjes op gezet met standaard schokkers, bij golvend wegdek heeft dat zo'n deinend effect.
volgens papieren een C, achter op de koffer staat LX? heb iig een metalen schuifdak welke niet lekt, van binnen verstelbare spiegels en mooiste van al een nog nooit gebruikte asbak (of heel erg goed schoongemaakt) mooi dat de jetta redelijk tellervast is, dan weet ik dat ik bij grotere banden een afwijking naar boven krijg. bij mijn zakenauto (kangoo) rijdt ik volgens de navi 167, terwijl de teller 177 aangeeft
|
||||
|
||||
![]() Mooie ride. Succes er mee.
|
|||
|
|||
![]() hele dikke jetta !
het is een tweeling broer(of zus natuurlijk ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is de zogenaamde JB motor. Quote:
dat kan kloppen. Over een Golf 1 GX weet ik dat ze op basis zijn van de CL, en dus ook als CL geregistreerd staan, de LX (golf en jetta) zou dan idd een C moeten zijn.
|
||||
|
||||
![]() Welkom en nette jetta heb je en kwa velgen is er zoveel mogelijk moet je maar eens zoeken naar andere jetta1 op dit forum!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Grotere wielen is een afwijking naar benee ![]() Klein wiel moet immers meer omwentelingen maken om dezelfde afstand af te leggen... |
|
||||
|
||||
![]() euh ja, sliep nog, ghehe.
wat ik bedoelde te zeggen was dat ik dan harder rijd dan de teller aangeeft.