|
||||
|
||||
6e vag meeting vw team brabant 30 september Oss
Hier alvast een paar feuteus van de meeting in Oss vandaag. Veel mooie auto's gezien, ook een paar... aparte.
Al met al een hele leuke meet. Organisatie, bedankt!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
`
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Leuke meeting, beetje veel tupperware gehalte. In ieder geval was het gezellig met Kevin, Linnie en Melvin
Ik heb m'n camera niet gebruikt, maar Ivo heeft wat foto's met kunststof erop. Heb er nog een versnellingsbak gekocht. Zat ook nog een auto omheen trouwens.
|
||||
|
||||
Quote:
Rode Passat?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gezellige meeting!
Kosten een paar centen en een vouwstoel, maar dan heb je het wel gezellig! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, jammer dat ik hier niet bij ben geweest.
Die kever is trouwens wel heel mooi hoor. |
|
||||
|
||||
En m'n eigen gebakje: Dat was het wel zo'n beetje.
|
||||
|
||||
Ik heb je auto niet zien staan broodfan... Jij de mijne wel?
Wat betreft m'n nieuwe versnellingsbak, dit is 'm; @ Broodfan; Ga je door voor de koelkast?
|
||||
|
||||
Quote:
Was een mooi dagje. Die kever was echt super (denk tenminste dat je die witte bedoelt). De velgen staan perfect d'r onder vind ik. Samen met die grijze Golf 2 (LF-LJ-42) de favoriet van de dag. Die Golf moet wel ECHT nieuwe vloermatten hebben. Een grijze auto met zwart interieur hoort echt GEEN beige matten te hebben. Verder is 't een heel gave nette auto.
|
||||
|
||||
Quote:
De mijne stond links op de hoek, net voor het straatje waar de jouwe stond. En ja, ik heb de jouwe gezien. Zie foto's. Heb die Passat nog zien staan, in het straatje waar die oplegger stond, achteraan rechts, waar we nog even gesproken hebben. Even later lag er een briefje in met verkocht er op. Edit: nou verwissel ik je weer met Martijn, komt om de een of andere reden door je plaatje in je avatar... hij heet hier geloof ik jettamk1 82 ofzoiets, dus bij je ava denk ik altijd meteen aan hem. Heb je auto volgens mij niet meer gezien. Waar stond je ergens?
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 30-09-2007 at 22:20. |
|
||||
|
||||
wij zijn er ook ff geweest.....was wel gezellig maar idd te veel tupperware...stonden gelukkig ook nette auto's
|
|||
|
|||
Ik had er meer van verwacht... De hele tijd brullende uitlaten en knallende jump/trance of whatever om je heen wordt je ook niet vrolijk van, althans ik niet!
Ik had je auto idd nog zien staan breadfan! Maar ben eigenlijk niet aan toe gekomen om een praatje te gaan maken (stond telkens niemand bij je auto ook)... |
|
|||
|
|||
Ik wil iedereen namens VW Team Brabant bedanken voor de goede opkomst!
Het was erg gezellig en behoorlijk druk inderdaad! Verder zullen we jullie kritiekpunten meenemen voor de volgende meeting (het was immers ook de eerste keer dat dit bestuur de meeting organiseerde). Helaas doe je nix aan het 'Johnny gehalte' die gasten komen nu eenmaal... Nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
vanmiddag ook even 1,5 uur geweest !!
eigenlijk had ik er geen zin in maarja afspraak is afspraak en mijn wieltjes zijn verkocht ! @ mathieu : ik hoop dat je er wat mooi's van gaat maken !! verder zag het er goed verzorgt uit ! gr. Martijn @ broodmaloot : dank voor de foto van de golf, jou gebakkie stond er ook netjes bij !!
|
||||
|
||||
Leuke meeting, en dat in mijn eigen woonplaats .. jammer van de vele spoilers en sportuitlaten!
Hier mijn foto's van de meet, in een hotlink aangezien dat een hoop bandwidth scheelt 't zijn er overingens maar een stuk of 60 omdat de accu van men cam leeg was ..: http://s208.photobucket.com/albums/...Brabant%202007/ edit: ik vind deze het wel waard om even eruit te pakken als MUST SEE foto: http://s208.photobucket.com/albums/...nt=DSC_2084.jpg |
|
||||
|
||||
Stond wel mooi spul tussen zo te zien!
Erg fijne foto`s Misha!
|
||||
|
||||
Quote:
De muziek was af en toe wel een beetje over the top, maarja, ieder zijn eigen zullen we maar zeggen. Ik stond met Erik aan de ingang toen je binnenkwam. Maar heb je daarna eigenlijk niet meer gezien. En ik zie mijn auto al genoeg elke dag, dus daar ga ik dan ook niet meer bij staan op een meeting.