|
|||
|
|||
Vraagje over Bak.
Hallo Dames en Heren,
Ik heb een vraag. Ik heb een Caddy 1 G60 waar ik nog steeds super blij mee ben. Maar.... er zit een kabel bak achter volgens mij van een 8v gti. Werkt prima maar ik schakel mij zelf suf en in 5 duikt hij bij 170 in de begrenser Kortom leuk voor stoplicht sprint maar niet echt gezond voor lader en motor. Nou heb ik al een G60 bak liggen en een schakelmechaniek voor kabels en hier ergens gelezen dat er koppelings hevel op moet van een t4 bus om te voorkomen dat de koppeling hydrolisch gemaakt moet worden. Maar kan niet vinden wat voor steekassen ik nodig heb. Weet iemand dit? En eventueel een artikelnr voor de koppelingshevel zou ook enorm helpen. Bedankt Alvast. |
|
||||
|
||||
Van een golf1 cabrio,of een scirocco met 100mm homokineten.
Succes |
|
|||
|
|||
Quote:
Die heb ik er nu al in. voor de volgens mij 020 bak maar passen die ook op een G60 kabelbak? of moet ik andere halen. |
|
||||
|
||||
Nee hoor,ik heb zelf een bak van een touran,past perfect.
En zelf heb ik de homokineten van een g60. koppelings hevel 98 euro 02B 141 708A beschermhuls 8,27 02A 141 728 koppelings kabel 60,21 7D1 721 335 |
|
|||
|
|||
koppelings hevel 98 euro
02B 141 708A 2 maanden geleden bij vw dealer geweest niet meer te bestellen uit de produktie genomen zeiden ze bij vw en koppelings kabel past ook van een golf 1 11/1300 motor |
|
|||
|
|||
Thanks mensen hier kan ik wat mee.....
|