![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo kan iemand mij vertellen of het orgineel is om body shoot op je dorpels te hebben en zo ja tot aan waar hoort het dan te lopen dit wil ik namelijk weer orgineel hebben als het zo was ? en hoort het ook op het achterpaneel te zitten en het voorpaneel ? en ja als je het mij vraagt dan ook op de voorschermen ?
mvg, jeroen |
|
||||
|
||||
![]() nou zijn er zoveel wijsneusen hier en kan niemand mij vertellen hoe het zit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mijn originele golf uit 82, niet
mijn originele swallowtial uit 75 ook niet dorpels niet, en front en achterpaneel zeker niet !
|
||||
|
||||
![]() Achterpaneel niet, voorpaneel niet, soms heel licht op de dorpels vooraan en achteraan.
Is miss. wel handig om t voorpaneel onder wel te doen ivm opspattend vuil, steentjes e.d.. |
|
||||
|
||||
![]() voor en achterpaneel niet zij dorpels in behandeld met een soort spuit sillikone en dan mee in de lak gezet.
|
|
||||
|
||||
![]() Laat ik dan de wijsneus zijn die hopelijk voor eens en voor altijd 1 term uit de wereld haal: het is body-schutz, geen shoot.
Body-shoot probeer je maar uit op Joran van der Sloot, al schijnt die tegenwoordig zo'n loodwerend hemd te dragen...
|
||||
|
||||
![]() hahahaha oke dat is dus duidelijk het is geen body shoot maar body schutz
![]() ![]() |