|
||||
|
||||
Knipperen bij cv op afstandsbediening.
Mijn aftermarket CV setje heeft twee oranje draden om de knippers op aan te sluiten. Waar ga ik deze bevestigen? Bij mijn eerste poging was de zekering er namelijk uit geknald..
|
|
|||
|
|||
op de + draad van het knipperlicht
Zekering zegt al genoeg staat dus stroom op |
|
|||
|
|||
Bijvoorbeeld bij je gevarenlicht knop... daar zitten aan de achterkant twee bruine draden, daar kan je ze aanmaken. (maak er geen potje van met kroonstenen of whatever, gebruik fatsoenlijk spul of soldeer het gewoon!)
|
|
||||
|
||||
Dan zat ik in de buurt Mellyville, had ik denk ik alleen de verkeerde te pakken
En maak je maar niet druk over het aansluiten, de spaghetti die ik achter mijn radio aantrof maakt dat ik alleen maar netter ben gaan werken. |
|
||||
|
||||
Je ken ook vanaf je richtingaanwijzer de groen/zwarte en de wit/zwarte draad pakken.
|
|||
|
|||
Quote:
De+ |
|
||||
|
||||
Vanaf onder het stuur?
|
|
||||
|
||||
Ja vanaf het stuur idd, zit een stekker op je richtingaanwijzer en daar zitten deze groen/zwarte en wit/zwarte draden in.Kijk wel uit wat er zit nog een wit/zwarte bij met gele streepjes erop deze moet je niet hebben.
|
|||
|
|||
Kan trouwens goed zijn dat die achter je gevarenlichtschakelaar ook die kleuren zijn... weet het zo ff niet meer...
|
|
||||
|
||||
Ik ga er morgen gelijk even naar kijken. Super bedankt voor jullie hulp!
|
|
||||
|
||||
Gelukt! Groen-zwart en wit-zwart vanaf de gevarenlicht schakelaar.
|
|
||||
|
||||
En verder geen problemen ermee? Misschien handig om een diode er tussen te zetten. Zo kan er geen spanning de stuurunit ingejaagd worden.
|