|
|||
|
|||
Auto van mijn vrouw.
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=20[/IMG]
Wat vinden jullie van de auto van mijn vrouw? Hier kan ze toch wel mee voor de dag komen? Ik heb hem voorzien van een type 4 voorfront een schroefkit en opnieuw laten spuiten. |
|
||||
|
||||
Die ziet er super uit! Ik zou alleen dat R32 logotje eraf halen, of heb je dat blok er ook in gelegd!? Wat voor kleurtje is het? Origineel? P.S. foto's posten -> uploaden in de gallery prima gelukt. Klik daarna op de thumbnail. Dan verschijnt de foto zo groot in beeld als je bovenaan in mijn post ziet. Onder de foto staan dan wat gegevens. De onderste regel moet je dan even kopieren en plakken! De BB Image Code is dat. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info voor het plaatsen van een foto.
Het logo zal ik van de gril afhalen ..(zit maar een vierpittertje in) De kleur is wel orgineel en volgens mij noemen ze deze kleur dusty move. |
|
||||
|
||||
tis geen dusty mauve, das veel donkerder.. vind het wel een mooi kleur dat wel.
|
|||
|
|||
Inderdaad geen dusty move, is idd veel donkerder.
Maar een leuke wagen !!
|
||||
|
||||
je hoeft het logo voor ons er niet af te halen hoor als je het zelf mooier vind gewoon laten zitten. Maar dan zou ik er ook wel ff een R32 in leggen als je toch bezig bent
De kleur lijkt me trouwens eerder Perlgrau als het origineel volkswagen is. Wat ik tenminste kan zien aan die kleine voorbeeldplaatjes dan kwam dit het meeste in de buurt
|
|||
|
|||
De kleurcode van de sticker die in de kofferbak zit staat LK4Y op, misschien zegt jullie dat wat?
Ik wil er wel een R32 blokje inleggen ....maar dan zoek ik eerst wel een sponsertje of tien !! (en dan hou ik het logotje zitten hoor!) |
|
||||
|
||||
Perlgrau is LA7U dus die is het ook niet
volgens een duitse site is LK4Y violett http://www.golfv.de/wbb2/archive/36846/thread.html Maar ik kan er geen foto van vinden
|
||||
|
||||
Ik kan alleen LK7Y vinden en dat is sturmgrau
lijkt mij ook donkerder op Doppelwobber kan ik LK4Y Violett niet vinden |
|
|||
|
|||
mooie wagen
kleur zit ook op mijn mk1 LK4Y = VIOLET METALLIC. 2C 1993-1995 motip code 954714 foto van foon van de mijne in zijn verstopplaatsje |
|
||||
|
||||
Vrouw met een R32? zijn er maar heeeeel weinig die dat kunnen besturen zonder brokken volgens mij!
verders iig erg sjieke kar hoor!
|
|||
|
|||
heel dik!!! super ook dat type 4 front erop!! heb nog wel project zwo spiegels te koop voor de cabrio!!
groetjes Thomas. |