|
|||
|
|||
platte bandjes op een Kever..
Hoi Mensen..
Ik heb een kever uit 1972 met 155 breed /82 hoog /15inch Ik wil hier het liefst plattere bandjes op maar ik heb geen idee hoe of wat, waar ik die kan kopen en wat ze ongeveer kosten.. Grtz Thomas |
|
||||
|
||||
smart bandjes, 145/65r15, continentals, ik dacht 50 euro per stuk
|
|||
|
|||
Quote:
oke thnx maar dat is wel smaller dan 155 he.. maakt dat nog iets uit? ik zat zelf te denke aan 165/50R15.. wat zou lager uitkomen?? sorry voor de lastige vragen |
|
||||
|
||||
Quote:
50% van 165 = 82.5 wanghoogte, niet zo lastig Die 82 die jij op geeft, dat is vast niet het percentage wat op je band vermeld staat?!
|
||||
|
||||
Op standaard kever banden staat geen hoogte dacht ik zo, op die van mij in elk geval niet.
|
|||
|
|||
ohw.. ja weet je wat t is.. Ik heb er totaal geen verstand van..
ik ga denk ik van voor op 145/65r15 en achter ietsje breeder.. vinden jullie dit een goeie keus? |
|
||||
|
||||
Ik rijd met 145-65-15 continental voor en 185-55-15 fulda achter, prima combinatie!
|
|||
|
|||
Quote:
en je hebt gewoon nog je standaard velgen? grtz tho |
|
||||
|
||||
Ik heb 135 voor en 175 achter met 4.5J en 5.5J velgen, dat gaat prima!