|
|||
|
|||
Kofferklepspoiler Golf III
Hoi,
weet iemand waar ik de onderste kofferklepspoiler voor de golf III kan vinden? Thanks! Greetyzzz Johan |
|
||||
|
||||
Gadver!!!
Euhm.. nee, kweenie.. Wel dikke golf verder.. Last edited by inSaNo : 01-10-2007 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Misschien bij een spoilerboer.
Niet mijn smaak. zou bijna denken dat ze hem moeten drukken
|
|||
|
|||
he bah dat meen je niet!
Tis geen honda!! Maar als je het mooi vind,doen!!!! Anders rijdt iedereen dezelfde auto he'' hahaha!! |
|
|||
|
|||
Vind deze persoonlijk meer al een retro-accessoire, net zoals
de morette-koplampjes. In de periode 92-95 zag je ze op elke straathoek. Tegenwoordig vind je ze bijna niet meer... |
|
||||
|
||||
NeeeeeH!!!
Quote:
Vooral NIET doen! Deze spoiler is echt tè! Morette lampen hebben echter wèl iets... (en hoe staat het met "mijn" velgjes? ) Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Die komen er morgen onder
|
|
||||
|
||||
wel velgen, geen spoiler...
Mooi! Wel de foto's meteen plaatsen, hè?!
...maar toch ook nog gewoon op zoek naar die spoiler? Of heb je er al vanaf gezien... Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Nog steeds op zoek,
ben nog steeds aan het twijfelen tussen origineel laten of een Königseder-kit. De wagen moet toch zowieso compleet overspoten worden en dan zou die spoiler zeker niet misstaan. Maar het is eentje van Januari 1992, eentje van de eerste, en denk dat een VR6 binnenkort meer waarde heeft als die daarbovenop dan nog eens compleet origineel is. Can someone help me out? |
|
||||
|
||||
Ja, maak hem maar gewoon orgineel
ja, origineel maken is het slimste, maar dan heb je met mijn velgjes de verkeerde stap genomen...
Greetz Vento Vice