#1
|
||||
|
||||
G60 druk probleem
hey,
ik heb een G60 motor met JD chip en kleine poelie. ooit heb ik met deze setup met 1bar gereden, nu gaat de drukmeter behoorlijk op en neer. Soms tikt hij nog even de 1 bar aan en valt dan weer weg naar 0,6bar om een sec. later weer wat omhoog te klimmen. dit alles doet hij bij gelijk blijvende gaspedaal stand (op de bodem) Ook tijdens optrekken zie ik dat ik de ene keer meer druk heb dan de andere. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? omdat ik geen terugslagklep na mijn stationair regelaar heb zitten denk ik dat het dat wel eens zou kunnen zijn?. wat denken jullie. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#2
|
|||
|
|||
Slippende riem? Wat voor riem en poelie heb je erop? Ik heb ook weleens zoiets gehad doordat de spanveer te slap geworden was icm met een kleinere poelie dan uiteraard.
__________________
Scirocco 1.4tsi 2010 Golf 1 diesel 1982 Golf 1 gti 1979 Kawasaki Z750 2010 |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Ad, ik heb wel een kortere riem, maar dit is wel een goeie tip Morgen meteen ff checken.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#4
|
||||
|
||||
Het blijkt idd een slippende riem te zijn, ik heb de spanveer die over het schokbrekertje zit met een ring van +/- 5mm uitgevuld.
Het is nu iets beter maar nog steeds niet helemaal verholpen. De kortere multi riem en poelie zijn pas een paar duizend km oud, wat kan ik nog doen om dit op te lossen? Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#5
|
||||
|
||||
hoi er zijn spanners verkrijgbaar zonder veer die kan je doormiddel van 2 unibolt kogels bevestigen en je kan zelf de spanning van de riem instellen door de spanner in of uit te draaien verkrijgbaar bij div g60 tuningshops mvg mibo
Last edited by mibo motorsport : 06-10-2007 at 22:12. |