|
|||
|
|||
Pirelli velgen onder golf 2, maar welke kleur?
Voor mijn daily "hok"heb ik een set 14inch Pirelli wielen.
Ik had er nog 8 liggen en wil een set onder de golf 2 doen. Wat zou wel een leuke kleur zijn om op de velgen te spuiten cq poedercoaten. Het "HOK" En Pirelli wielen weten jullie wel Wat zou volgens jullie wel leuk staan. Ik zat zelf aan zwart te denken en dan buitenom een rood randje of de P-tjes rood te maken. Velgen komen zonder de pirelli centerkapjes erop. Ik kan gerust 4 stuks een andere kleur doen, de andere 4 zijn voor de type 1 Pirelli. En wat voor bandenmaat?? Ik heb nu gewoon 185-60-R14 erom . Last edited by Domi : 02-10-2007 at 16:23. |
|
||||
|
||||
185-50-14 is wel een mooi bandje, en verder zou ik de pirelli's dezelfde kleur houden als dat ze standaard zijn.
|
|
||||
|
||||
Lak ze in de kleur van de auto en met een gepolijst randje... en als je dan de kapjes er af laat kun je het midden misschien ook polijsten.
Maar origineel zijn ze toch ook al prima? Enne, hok weer poetsen Domi.
|
||||
|
||||
Is blauw niks, weer eens wat anders...
|
|||
|
|||
Is nog een foto van toen ie erg smerig was. (niet dat het nu veel beter is )
Blauw?? Dan wel met witte stippen zeker |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee met witte strepen om de P's heen
|
||||
|
||||
original kleurtje
|
|
||||
|
||||
Ik heb er 155/55/14 bandjes om, staat erg goed vind ik.
|
|
|||
|
|||
Heel makkelijk in onderhoud, je ziet er niks op ! En dat rode randje kun je heel simpel met een rollertje aanbrengen na het spuiten van de velgen... Zwart met een gepolijst randje lijkt me ook wel heel mooi. |
|
||||
|
||||
Denk niet dat het mooi gaat staan met de kleur auto eerlijk gezegd.
|
|
||||
|
||||
Setje pirelli`s verkopen en van dat geld je originele velgen verbreden en grijs poedercoaten.
vind pirelli`s net ff te smal onder een golf2
|
|||
|
|||
Polijsten en het middenste stukje (achter het afdekkapje zeg maar) zwart, net als de P's. Beetje standaard, maar wel mooi!!
Over die zwarte velg hierboven: zonde van die lelijke afdekkap in het midden!! Verder staat t wel gaaf, zwart met een rood randje. Maarja, ook vooral bij zo'n rode auto he! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mwah, zo lelijk is dat nou ook weer niet. Vind het wel gaaf staan!
|
|||
|
|||
Quote:
Pirelli,s gaan niet weg. Verbreed staal komt er niet onder. Zijn ze voor een golf 1 niet te smal dan Ik heb dit nu liggen dus komt er ook onder Misschien maak ik ze wit en de P-tjes zwart |
|
|||
|
|||
Quote:
Sja, dat is natuurlijk geheel persoonlijk! Ik bedoel dan ook: ik vind ze lelijk. Mijn excuses |
|
||||
|
||||
Wit is het nieuwe zwart
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zelf ook een setje onder mijn golfje 2 gehad en het staat inderdaad niet super dik vooral achter vallen ze ver in de kassen. |
|
||||
|
||||
165/55/14 Nankangs zijn maar 45 euro p/s
|
|
||||
|
||||
Ik zou ze standaard houden, maar dan wel met dunne bumperts op je Golf.
|