|
||||
|
||||
KCN Fryslân Nachtrit -> foto's
Ik ben benieuwd of er nog leuke foto's zijn van de Nachtrit in Drachten?!
|
||||
|
||||
@ JeeWee, wat vond je er zelf van?? Mooi ritje zo door de nacht!! Jammer van de bus.
@ lennart: GB Netjes van em! Echt een super gezellige avond gehad! Grote opkomst en droog weer Wel een korte editie dit jaar, maar nazitten was ook weer top! Voor ons de 14e plek, iig bovenaan in de middenmoot Hier wat kiekjes, weer te weinig tijd om meer te maken:
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 27-03-2008 at 23:25. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Gerk! Super die lens van Lennart!
Rit was uber!
|
|||
|
|||
mooie foto gerk zweer was goed daar in drachten even met fred gepraat over de meeting datum hoopelijk komt het goed |
|
||||
|
||||
Hee Lennart bedankt kerel dat je het hebt uitgelegt ik vond het ook een beetje vervelend, zeer correct van Paul dat hij zijn excusus aangeboden heeft.
Verder een erg leuke avond gehad en aan alle watergekoelde deelnemers, ook bedankt voor de fantastische bijdrage in de sfeer en opkomst met jullie wagens, ik heb het in elk geval zeer gewaardeerd, en zoals het nu staat zijn jullie volgend jaar zeker weer uitgenodigd! 't motortje van de bus is/was niet helemaal tip top dus kon gelukkig op het laatste moment nog met Gerk en Michel meerijden, waarvoor ook vielen dank! Was toch weer bere gezellig, ondanks dat de vragen soms iets frustrerend zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
Idd mooi werk, zeker voor herhaling vatbaar!
|
||||
|
||||
Ter info, de vermiste 3 kevers zijn als nog aangekomen!
Ze waren enigzins verdwaald! Lang leve het mobieltje! |
|
||||
|
||||
De nachtrit was echt super! Weer iets totaal anders dan een normale meeting.
Bedankt dat wij als Watercoolers ook mee mochten doen. |
|
||||
|
||||
Hier nog een kleine sfeerinmpressie: http://aircooledfront.blogspot.com/
|
|||
|
|||
was zaterdag plotseling wat tussen gekomen.
k baal dr wel van dat ik dit heb moeten missen zo te zien was het gezellig volgend jaar ben ik er zeker bij met de kever
|
||||
|
||||
Het was inderdaad erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!!
Zeg Gerk, heb je ook een lijstje met de plaatsen waar iedereen geeindigd is? Ben wel benieuwd waar wij stonden (als debutanten...) |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope helaas, maar misschien dat Fred die heeft! Geen id, en anders: wordt vervolgd
|
||||
|
||||
En anders volgend jaar gewoon bij de eerste 6 eindigen, dan horen we het wel bij de uitleg!
(of laatste worden fansels...) |
|
||||
|
||||
Zag er leuk uit! Zal zorgen dat ik er volgend jaar bij ben, was nu op vakantie. Bedank de organisatie maar vast voor dat ik volgend jaar ook mag meedoen met een golf
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij op 27-09-2008 niet met vakantie bent........... Kom maar langs! |
|
|||
|
|||
nieuwe topic al vast fred ......
|