|
||||
|
||||
iemand bekend bij assen ?
Reed bij assen ( oprit op richting zwolle) en knalde daar op een richel of zo nieuw wegdek miss ? effin schrok me kapot, leek niet aan de hand , helaas dachten andere weggebruikers daar anders over, carter lek geslagen rijkswaterstaat word dus aansprakelijk gesteld..
iemand een id waar dat +/_ is in assen ( bij een resturant vd valk of zo kan dat ? kwam van Norg af ) nu net thuis met een gloednieuwe vectra station wagen, helaas hadden ze geen vergelijkbaar voertuig tot beschikking wie kan me helpen ? |
|
||||
|
||||
vd Valk Assen ligt langs de A28.......
Mooi klote, je hoeveelste carter is dit al van de bora? Ik zou eerlijk gezegd, op zeer korte termijn terug gaan naar de plek waar het gebeurd is, en de boel op de foto zetten als bewijs materiaal...
|
||||
|
||||
Quote:
thanx chris, je hebt mail |
|
|||
|
|||
da's idd knap klote !
foto's maken is idd aan te raden !!!! succes ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
ja maar het is ruim 2 uur rijden van me vandaan .....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Cartertje vervangen bij de garage heeft me 2 jaar terug nog bijna 600 pietermannen gekost..........dus ik zeg: lekker 2 uur gaan rijden.......desnoods in die *p*l. Good luck Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Mooi klote! Kan iemand uit de buurt geen foto's maken van de situatie daar dan?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je oliespoor is behoorlijk blauw peet,..
|
||||
|
||||
idd balen, rijkswaterstaat aansprakelijk stellen ja....success daarmee, heb ik ook een keer geprobeerd toen ik de carter onderuit de RS turbo reed, hun antwoord was als de auto niet verlaagd was geweest was er niks aan de hand
@jaap
|
||||
|
||||
klote van je carter peter, maarre....je hebt toch airride??
|
||||
|
||||
Zoveel mogelijk informatie verzamelen.
Ik heb een jaar of twee geleden mijn V8 kapot gereden (uitlaat, enorme deuk in de bodem) op een baksteen die los op de snelweg lag (!!!). Helaas kon ik daar niks mee, geen van de instanties wou de verantwoordelijkheid nemen voor een of andere bouwvakker die zijn kar een keer had laten stuiteren. In jouw geval echter maak je een goede kans op vergoeding, Peter. Als je je zaak maar goed onderbouwt, foto's zou absoluut heel handig zijn. Er zijn vast wel forummers die in de omgeving Assen wonen en even een plaatje kunnen schieten voor onze Polijst Pooier?
|
||||
|
||||
Mooi klote peet, idd even aan iemand vragen of die misschien in de buurt foto's wil maken...
Suc 6 Lars
|
||||
|
||||
Rijkswaterstaat aansprakelijk stellen dat red je nooit..... als jij met foto's aan komt dan komen hun wel met een argumanent dat ze jouw auto willen zien, en zet je dan de air op hoog dan zeggen hun dat je dan die richel niet had geraakt. Zet je hem op laag dan is het voor jou eigen risico dat je auto zo laag is...je auto is nm niet zo laag afgeleverd bij invoer in nl.
Dus denk dat je weinig kans maakt.... ze komen er altijd wel onderuit. en je moet ook niet met 200 km over een richel gaan he maar wel balen voor je.
|
||||
|
||||
Geloof me, dat kan echt wel. Ik heb al vaker succesvolle zaken gezien in ieder geval.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb de gemeente Zutphen in 2000 aansprakelijk gesteld voor schade aan mijn mk2. Zaten gaten in de weg en aangezien de golf zo laag was knapte er een halve bumper en voor scherm af... ze hebben betaald zelfs na inspectie van de auto. Kut voor je Peet, hoop dat het allemaal lukt
|
||||
|
||||
thanx mannen !
Blijkt wel weer dat ik ( te) laag rondrijd ook MET air |
|
||||
|
||||
op ringweg assen ligt al jaren 2 " putjes" als je daar met verlaagde auto overknalt heb je carter dus kapot zoals hier gebeurt is... staat ook wel een bord voor trouwens maar heb je dan waarschijnlijk niet snel genoeg gezien...
|
||||
|
||||
Dit is niet op de ringweg ,maar vlak voor de rotonde bij de oprit naar zwolle.
De desbetreffende hobbel/bult/richel zit er al een aantal jaren dus is wel bekend bij rijkswaterstaat. Hij zit precies op het rempunt voor de rotonde en was tot 2 jaar geleden nog hoger. Mijn kameraad( MvD hier op het forum) heeft er toen met zijn subframe van de golf 2 al een stuk afgesnoeid. MvD woont trouwens in Bovensmilde misschien wil hij een foto van de situatie ter plekke maken. Wil het eventueel ook wel voor je doen,maar woon in Roden dus moet er een eindje voor rijden. succes. Gr Jan. |
|
|||
|
|||
Is mooi kut. En je schrikt je ook de tering omdat je het vaak niet ziet aankomen. En als rijkswaterstaat zegt dat je je auto niet had moeten verlagen. Anders even met ze langs een apk station rijden. Die controleren toch of een auto geschikt is voor de openbare weg?
|