|
||||
|
||||
country chrome edition
kijk hier eens, deze staat op marktplaats
http://auto.marktplaats.nl/volkswag....html?109716300 ik ben vandaag wezen kijken bij deze wagen, echt waar de tranen in mijn ogen, helemaal compleet verwaarloosd. Ik durfde er niet harder dan 20 mee te rijden. Echt zonde dat zo een exclusieve volkswagen in die staat is geraakt, Maar helaas heb ik zelf geen tijd en middelen om deze beauty in spé te redden, maar misschien is er iemand hier op het forum die hier heil in ziet want laten we wel wezen, deze wagen verdient het wel om in oude glorie hersteld te worden.Ik denk als je een beetje praat met de man dat je de auto voor 2250 euro mee kan nemen. |
|
|||
|
|||
Leuke country !!
|
||||
|
||||
WAS een leuke country
|
|||
|
|||
advertentie verteld wat anders
Merk: Volkswagen Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Onbekend Brandstof: Benzine Kleur: Zwart volkswagen golf jeep bouwjaar 1991 a.p.k. 2008 stuurbekrachteging, centraal deurvergrendeling vol lederen bekleding sportvelgen electriche schuifdak half cabrio pas grote beurt gehad rijdt en schakelt nieuw afstand alarm weg°weg een beller is sneller eventueel inruilmogelijk als ie zo waardeloos onderhouden is vind ik hem nog knap aan de prijs velgen missen er onder weg geen stikkers op de zijkant ( schade ? ) zo hoort het zoek je een leuke country http://auto.marktplaats.nl/volkswag...f-country.html? is net zo 1 die ik heb Last edited by voklswien : 23-09-2007 at 19:11. |
|
||||
|
||||
afgepulkte GolfParts sticker achterop... verklaard erg veel
|
||||
|
||||
Is dat interieur origineel van een Golf 2? En is dat ook voor 3-deurs gemaakt?