|
|||
|
|||
deurpanelen
weet iemand hoe ik de panelen van de achterdeuren van een golf4 kan demonteren?
|
|
||||
|
||||
achter de plastic afdekking vd de handgreep zitten 2 vijzen. de handgreep kan je los wrikken door er voorzichtig een schroevendraaier achter te steken. onderaan het deurpaneel zitten 2 kleine vijsjes. en dan (maar ben er ni 100% zeker van) bovenaan, links en/of rechts in het deurpaneel zit er ook nog een vijs. goed trekken en hopen dat de doppen die in het paneel zitten niet kapot gaan
|
||||
|
||||
Vijzen/Vijsjes zijn schroefjes of boutjes in het nederlands
Geeft niet vw golf, blijf gerust gebruiken dat woord, wij vertalen t wel
|
||||
|
||||
da hoeft ni vertaald te worden, ne goeie belg verstaat dat
|
|||
|
|||
ik begreep het hoor.en het is gelukt.
ik wilde weten of er bedrading lag voor achterspeakers.niet dus.wel raar,hij heeft wel radiovoorbereiding,en in de voordeur ook bedrading.waarom trekken ze nou weer niet even een paar draden naar de achterdeuren,terwijl er wel roosters zitten voor de speakers nu moet ik zelf weer gaan lopen klooien om dat te doen. |
|
||||
|
||||
gebeurd wel meer dat er geen kabels liggen als de auto niet standaard met radio wordt geleverd. tegenwoordig mag alles zo weinig mogelijk kosten vandaar. maar wel iets minder als je dan achteraf boxen wil plaatsen natuurlijk
|
|||
|
|||
mss beetje laat, maar mss handig voor andere dingen, want er staan er nog een aantal op
http://home.wanadoo.nl/jvans/deurbekleding.htm |
|
|||
|
|||
Is dit nou eerlijk waar? Heel je deurpaneel eraf halen om boxen in te zetten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
beetje late reactie,maar heel deurpaneel verwijderen op zoek naar eventuele bedrading die daar verstopt zou kunnen zitten.... |
|
|||
|
|||
Het schijnt dat er achter de b-stijl misschien wel de aansluiting zit dus je kan kijken.
Maar wat ik wel eens zou willen weten is of er geen standaard kabels te koop zijn vanuit vw? |