|
||||
|
||||
Diverse VW mk3 onderdelen en ICE onderdelen Te koop!!
Bij deze bied ik een paar spullen aan die mij in de weg liggen en ik toch niet meer ga gebruiken.
Het gaat om een set hella golf IV look koplampen chroom. 50 Euro In de onderste koplamp zit er links een gaatje. Voor de rest keurige koplampen en de lampen zelf werken allemaal nog perfekt. Set hella originele achterlichten. 60 Euro De knipperlichten waren origineel oranje, daar is met rode spuitbus overheen gespoten, daarom dat ze rood lijken. Oude set van 4 verlagingsveren. 50 euro 2 x veren van 26 cm lang en 2 x veren van 30 cm lang. Deze veren zou je wel ff af moet schuren en opnieuw moeten spuiten want zit kleine roestplekken op, dus opknappers. Subwoofer in kist. Verkocht RMS: 250 watt Piek: 800 watt Set van 2 ovaaltjes. 50 euro RMS: 120 watt. Piek: 280 watt Set van 2 ovaaltjes. 40 euro RMS: 100 watt. Piek: 220 watt In de linkse zit in het rubber een heel klein scheurtje, dit is te repareren. Versterker Climax bullit 1300. 100 euro 4 kanaals versterker met 325 watt max per kanaal. ook te bruggen. Dit zijn vraagprijzen, als je een goed bod hebt kun je contact met mij opnemen. Dit is op te halen in Haaren (omstreken Tilburg / Den Bosch).