|
||||
|
||||
Probleempje
Mijn golf 1 1.1 loopt alleen nog met shoke !
Iemand een idee wat dit kan zijn ? Hij loopt met shoke gewoon goed maar zodra je de shoke er af doen slaat hij af. Het is er 1 met hand shoke ! Wie o Wie ???
|
||||
|
||||
Gaan de kleppen in je carb wel open en dicht wanneer dat moet?
|
|
||||
|
||||
Voetpakking van de carburateur nog goed? Is die rubberen flens tussen carburateur en inlaatspruitstuk.
|
||||
|
||||
Ok zal dat eens bekijken .
Iemand anders nog ??
|
||||
|
||||
Ik zou ook denken aan de carburateurklep. Het lijkt mij dat bij een lekke voetpakking het niet uit moet maken of de choke in of uit staat, of wel?
Als je het luchtfilter demonteert kun je eens goed kijken of er wat mis is of mis lijkt aan de carburateur. Van welk jaar is je Golf? Als ie van voor 8-79 is (type FA motor), heb je dezelfde carburateur als ik. Kun je eventueel komen vergelijken hier in Zwolle (moet je overigens wel snel zijn want volgende week ga ik verhuizen naar Groningen ) |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk krijgt je brandstofafsluiter geen stroom. Deze zit aan de zijkant van de carburateur en zorgt ervoor dat de brandstoftoevoer word afgesloten
zodra je de auto uit zet. Het is een rond potje van ongeveer 3 cm lang met een stekkertje op de achterzijde. Voor de stroomtoevoer naar deze afsluiter zit er ook nog een aparte zekering in de zekeringkast. gr Jan. |
|
||||
|
||||
Dan liep ie ook niet op de choke als dit zo was
Ik gok voetpakking carb en/of contactpunten meet die voor de gein eens na, klusje van 5 sec en dit is heeeel vaak de boosdoener.
|
||||
|
||||
We wachten af...
|
|
||||
|
||||
bij mijn 1.1 gebeurd dat ook af en toe maar gaat na 1 of 2 dagen dan weer over heb me er nog nooit in verdiept.
|
|
||||
|
||||
Quote:
kijk ook eens naar je brandstoffilter en/of probeer je sproeiers eens schoon te maken, heb het ook gehad en dat verhielp het een tijd lang, bij mij kwamen er roest(?) deeltjes vanuit de tank in me filter wat m uiteindelijk verstopte, en kleinere deeltjes kunnen wel door het filter maar niet door je sproeier.. |
|
||||
|
||||
hoop over een paar weken in mn 1.5 te kunnen rijden dan gaat de 1.1 toch op de schop
Evengoed bedankt voor de tip ik zal ook mn tank is nakijken mischien is mn vulhals wel aan t slijten.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Had ik inderdaad ook weleens met de 1100 . Gewoon eens flink doortrekken en mnet de choke rammelen dan was het zo weer weg |
|
||||
|
||||
iemand anders nog een idee wat het kan zijn ?
Heb nu inmiddels 2 andere carbs geprobeert maar helpt hem niks !
|
||||
|
||||
jasper, probeer eens die klep...
er zit een soort cilindervormig iets aan je carburateur geschroefd met een stekkertje erop....zet je auto op contact en haal dat stekkertje los en doe hem er weer op...ff een paar keer herhalen en luisteren of je een klik hoort... groeten
|
||||
|
||||
Die klep is goed ! die hebben we nagekeken !