|
|||
|
|||
Uitverkoop
Hey, mannen en vrouwen,
ik doe uitverkoop want alles moet weg want ik heb te veel liggen Dit is allemaal te koop: - clean (zonder pinker) linker gardebou voor polo 6n-------> 15 euro - linker deur voor 6n--------------------------------------------> 30 euro - zijruiten voor de voorste deuren van een 6n----------------> 20 euro - achterruit voor een 6n2----------------------------------------> 50 euro - schroefset voor 6n van Koni (zonder papieren)--------------> 200 euro - hoedeplank boxen van sony------------------------------------> 30 euro - Sony CDX3300 radio met CD/CDRW/MP3 met afstandbediening---> 125 euro - 2 woufers in kist---------------------------------------------------> 70 euro - deurpanelen en alle stijlen van een 6n--------------------------> alles 50euro - allerlei dingen voor een 6n (gordels, koplampen, spiegels,... De prijzen zijn spotprijzen, maar vind je het nog te veel laat het weten en dan kunne we alles bespreken ik ben van Leuven tegen Brussel Foto's op aanvraag Greetz Sammy Last edited by the polorider : 13-09-2007 at 12:34. |
|
||||
|
||||
Locatie even vermelden svp
|
||||
|
||||
Heb je wat meer info over de subs?
Hoe staat het trouwens met de Recaro's?