|
|||
|
|||
Meeting Düren
alvast een voorproefje de rest vanavond....
mijn eigen ketel 1st.... |
|
||||
|
||||
Zwengel die foto's maar erop Chris
Was een hele leuke meeting met een zeer grote opkomst. En is weer eens wat anders als die nederlandse auto's.
|
||||
|
||||
Ben ze eerst effe in m'n foto-emmer aan 't zwengelen. Patience young grasshopper.
|
||||
|
||||
Zenn is my middle name .......
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
paar vette scirocco's!!
|
|
||||
|
||||
GVD staat daar dus een polo 1 (type 86) met cosmics eronder...
Ook zwart met gepolijst, what are the odds....
|
|||
|
|||
was niet zo druk als andere jaren..... heel veel forum auto's gezien, maar wat is het raar om dan niet de gezichten bij de auto te kennen....
hier nog wat foto's... en onze race opa...... was gezellig tot de volgende.... voor de rest van de foto's volg de link..... Foto's düren Last edited by VWJYI : 02-09-2007 at 20:32. |
|
|||
|
|||
mijn fotos van de duitse meet online op:the friends site
enne....het was een mooie colonne vanaf de grens......
|
||||
|
||||
zo check de link voor de fotos DUREN 2007: http://www.mijnalbum.nl/Album=8CJLBLPQ
LUCAR CREW rolli'n from duren 2007 watch: http://www.youtube.com/watch?v=-hR7rs_GRWc |
|
|||
|
|||
wat staat dit uber
|
||||
|
||||
Paar van mijn foto's.
Dikke rat bus: Eerst denken, dan plakken aub: Heel gaaf kevertje: Soms kun je een beetje doordraven met je liefde voor 'n film: Wel geinig: Dit was een van mijn favorieten: Objects in the mirror are closer than they appear.. ofzo...: Hele gave Pisrat: Ook een vet hok (in de meest positieve zin van 't woord): Twee keer T3 Doka...: Plus twee keer VR6: Got lip? Brede ATS-en: Super gave C: Is geen echte Rallye, dit : Heel vette Rocco met Oettinger attributen en 2.0 16v blok (185 knollen): Gaaf motorruim (pinstriping): Eén van de 2.539 RSI-tjes die daar waren. Of 3, kan ook: Voor Erikschen: "Brustvergröserung durch handauflegen. 1€ mit Geld-Zurück-Garantie!" : Ka-Blingggg!: Golfje dat er aan vast zat zag er ook heel goed uit: En dan een paar... tsja... wat aparte creaties: Zat gewoon een G60 in:
|
||||
|
||||
nice pictures en bedankt voor ook een vet hok !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben die die nog effe snel een foto moest nemen toen je net wilde wegrijden. Rode randje staat super. Is toch Helios blauw he? Heb nog een Golf 2 in die kleur gehad.
|
||||
|
||||
ja dank je , wil waarschijnlijk nu hetzelfde doen met de originele gril kijken wat mooier uitziet en ik geloof dat het helios blauw is hen alleen het kleur nummer.
|
|
||||
|
||||
supercool bedacht die achterlichten...
|
||||
|
||||
Die bruine golf flair Echt retegaaf . En die belg met pluche bra vink ook erg gaaf
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
zijn er meer pics van die fuckface auto??
|
|
||||
|
||||
|