![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat hier om een 64er spijlbus met doorloop uit California.
Het geen showwinner maar het is zeker een COOLERIDE die veel bekijks zal krijgen. Bij deze bus zijn de afgelopen 3 jaar reeds veel onderdelen vernieuwd. De bus is voor reeds verlaagd dmv. droppedspindels en ook rondom voorzien van nieuwe schokbrekers. Achter is de reductiebak vervangen door een type3 bak met een betere overbrenging. Ook zijn de schakelstang en de daarbij behoorende lagers reeds vervangen. De bus heeft nattuurlijk nog wel de originele grote 5 gaats remtrommels rondom. Ook is de gehele remmerij 3 jaar geleden vervangen, trommels, hoofd en wielremcilinders, slangen en de leidingen. Ook het 1600 blok is voorzien van veel nieuwe onderdelen en pakkingen en heeft ook net een grote beurt gehad. Ook zijn 3 jaar geleden er een nieuwe 12volt accu en de dinamo in gegaan.Deze bus heeft alleen laswerk aan de cabinevloer (deze is aan vervanging toe) Ik kan verder geen laswerk vinden. Deze bus is echt snoeihard maar heeft gewoon wat finetunning/ tlc nodig (tender love and care) De bus staat momenteel op zgan. Empi 5 spaaks velgen met super banden, maar mag ook weg op de originele 14" wielen en banden. ![]() ![]() ![]() Gr Hans Last edited by airhead : 30-09-2007 at 12:37. |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou wel een paar foto's willen zien!
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zie Marktplaats
of drop mij ff een mailtje dan stuur ik ze je op maar beter nog kom gewoon ff langs in Tilburg om hem in het echt te bewonderen. jg.vanerver@home.nl |