|
|||
|
|||
16" 9J breed ET30 op de MK1 zonder aanpassingen mogelijk?
Hoi,
Hier ben ik opnieuw met een vraag over velgen op de MK1, hierna hou ik op met jullie hiermee lastig te vallen Heeft er iemand ervaring met een 16duims-velg, 9J breed en met een ET30 achteraan op een MK1? Kunnen deze wielen, samen met een juiste strakke bandenkeuze, onder de MK1 zonder aanpassing van de kassen? Want ik zou daarna nog willen verlagen met supersport-schroefsetje... Of andere ET-waarde? Of gewoon niet mogelijk? Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Mvg, Jaak |
|
|||
|
|||
Wat jij wil is allemaal het uiterste , je kan het ook navragen bij een banden dealer.
Het is gewoon een combinatie van; - Randen uitrollen - Juiste bandenmaat - ET - Ingestelde hoogte Als je hem mega hoog legt zal het je zeker lukken maar wat jij allemaal wil (mega breed, een 16 inch wiel(groot voor mk1 ) en laag en dat met originele kassen is niet realistisch zonder aanpassingen. |
|
||||
|
||||
Werkt niet en gaat er niet uitzien als ze niet een beetje netjes in de kassen vallen dmv bewerken, iig omrollen.
|
|||
|
|||
Ik heb een clipper-set (karmann-kit) dus, kunnen die kassen ook simpel gerold worden?
Volgende week heb ik velgen in 16 duim, 9J maar met afwijkende ET-waarde, dan zal ik al veel meer weten... Heb vooral bang dat ze aan de binnenkant tegen de veerpoot lopen, het zal heel nipt zijn, maar als ze daar niet raken, zou er volgens mij met de juiste bandenkeuze geen aanpassing aan de wielkassen moeten gebeuren.... |