|
|||
|
|||
originele golf 2 gti
deze vond k op MP een originele vw golf 2 GTI met 128xxx op de teller.
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...MfsQ%3D%3D&df=1 |
|
||||
|
||||
Die auto ziet er nog uit als nieuw. Heel net ding, en de prijs is wel redelij zo.
En waarom kunnen niet alle occasion dealers een advertentie als deze in elkaar knutselen?
|
|||
|
|||
heefd deze ook niet in surhuisterveen gestaan ?
|
|
|||
|
|||
Hee: De Groot Auto's => heeft een maat van me z'n polo gekocht.
Is volgens mij gewoon een eerlijke handelaar: heeft ook apart spul staan
|
||||
|
||||
Is zo op het oog een net autootje voor een nette prijs !!!!
Wie o wie gaat hem halen en maakt er een projcet-topic van alhier ???
|
||||
|
||||
zeker een leuke auto voor die prijs. met de polijstborstel erover heen om weer die mooie glans te krijgen en ander wieltje en dan lekker toeren.
|
||||
|
||||
zo een nette golf. wel even heel goed bekijken een auto daarvan [tipje]
|
|
||||
|
||||
Ik wou het net zeggen haha, maar diegene die er nu zit is anders dan het voormalig de Groot die zitten even verderop om de hoek. Er staat inderdaad exclusief spul maar de conditie is vaak niet om over naar huis te schrijven.
|
||||
|
||||
De Groot exceptional cars, voorheen Stoutjesdijk automobielen. Heb er ooit eens een polyester mustang bekeken, ver voordat het materiaal door autofabrikanten gebruikt werd.
|
||||
|
||||
Hallo, Bespaar jullie de moeite om naar deze sloper te gaan kijken !!!!!!
Deze foto's zijn minstens 10 jaar oud. Ik ben ongeveer drie weken geleden naar deze auto wezen kijken. Wat een teleurstelling. Eigenlijk teveel om op te noemen wat aan deze auto niet goed meer is. De Groot heeft twee locatie's deze met slopers en een andere met inderdaad exclusivere auto's. De auto mocht weg voor 1750 euro. Maar nogmaals verwacht er niet teveel van !!
|
||||
|
||||
Is volgens mij beiden van dezelfde Dennis, en zo te zien ook nog het zelfde verhaal.
|