|
||||
|
||||
Crème lederen interieur.
Een tijdje geleden heb ik dit interieur gekocht voor een GTI die er toen zou komen, maar omdat de betreffende auto wel erg Croky was zit ik nu met een interieur en zonder auto om het in te zetten.
Crème leder in een witte auto staat namelijk voor geen meter, vind ik. Het komt oorspronkelijk uit een Mercedes Benz 124 Cabrio, maar past prima in bijvoorbeeld een Golf 2 zoals ik het bedoeld had. De set is volledig compleet, en zo wil ik hem ook het liefst verkopen. Mede omdat ik het geld en de ruimte nu heel hard nodig heb. - Voorstoelen met middenarmsteun. - Achterbank met middenarmsteun. - Deurpanelen. - EHBO kitje in dezelfde kleur. - Voetmatten. - Tapijt (moet wel even worden schoon gemaakt als dat nog kan) - Een hele verzameling rubbers en afdekkapjes. - Dashboard met de vakken er onder. - Middenconsole. - Hoes voor het cabriodak. Op de foto's is te zien hoe het in een Golf 2 past. In de link zijn alle andere foto's te vinden, alsmede een paar foto's van de wat "slechtere" plekken. Ik heb hiervoor nog contact gehad met Wouter van Overbeeke carstyling mbt een restauratiesetje hiervoor, en voor een kleine 100 euro is deze set weer helemaal als nieuw, al is het eigenlijk niet echt nodig. Als je toch besluit de set bij Wouter te bestellen betaal ik hiervan de helft mee door 50 euro van de prijs te doen. Voor verdere foto's: http://s186.photobucket.com/albums/...83/Leather/Tan/ De vraagprijs voor dit alles is €700 op Marktplaats, maar hier laat ik het voor €600 gaan, of tegen een aannemelijk bod. (Er gaat dus nog €50 van de prijs af als je de restauratieset bij Wouter bestelt.) Ook te ruilen tegen een compleet KR blok met bak en boom en aanbouwdelen zoals subframe en de steekassen. €500,- dus!
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 07-10-2007 at 11:39. |
|
|||
|
|||
Neem an dat de deurpanelen enz. niet gaan passen in een golf2? Misschien evt. belang bij inruil golf rallye intrieur?
GR kazzo |
|
||||
|
||||
De deurpanelen passen idd niet.
In welke staat is het Rallye interieur? En hoe compleet is het?
|
|||
|
|||
Rallye bekleding is als nieuw bestuurders stoel heeft klein gaatje, geen instap schade en achterbank is ook helemaal gaaf!
Zie link: http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=webers |
|
|||
|
|||
Quote:
Gr kazzo |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar moet het vandaan komen? Zou je me missschien een foto kunnen maken van het gaatje in de stoel? En zijn die vlekken op het stof zo duidelijk, of is het vertekend beeld door de foto (komt heel vaak voor, dus ik vraag het even). Heb op zich wel interesse.
|
|||
|
|||
Zijn de twee voor stoelen en achterbank! Stoelen hebben geen instap schade en de brandgaatje zit in de bestuurdersstoel klein en en de bijrijdersstoel ook kleintje in het midden! Voor de rest alles netjes en niet uitgeleefd! Dat vlekje is er alweer uit was beetje vocht van een gekoelde pak melk waar wat vocht afkwam Gaatje zie je wel op de foto`s die ik je via een link heb gegeven! Woon zelf in groningen.
|
|
||||
|
||||
Dus zonder de deurpanelen? Want die heb ik wel nodig he.
|
|||
|
|||
Deur panelen hou ik dan zelf! Omdat stoffen deurpanelen dan niks lijken he ! Zeg het maar? Hoef ook alleen maar u stoelen en achterbank kan u de rest verkopen?
Last edited by Kazzo : 04-10-2007 at 16:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
Naja, dan blijf ik weer met een stapel onderdelen zitten die ik dan weer moet gaan slijten, en een incompleet Rallye interieur. Laat me maar even via PB weten wat je als bijbetaling zou geven voor een ruil van de Rallye zetels en bank tegen het Mercedes interieur.
|
||||
|
||||
Ook te ruilen tegen een KR blok met bak en boom en alle andere aanbouwdelen (assen, subframe). Alles aanbieden, zo lang het in orde is.
Edit: ik ben zojuist gaan kijken voor een ander blok. Dat kost me €500,-. Dus zolang dat blok nog te koop is mag het interieur ook voor die prijs weg. Daarna gaan we gewoon weer terug naar de oude prijs.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 06-10-2007 at 18:21. |
|
||||
|
||||
€500,- dus!
|
||||
|
||||
De prijs is nu dus vast. Verder dan €500 zak ik niet meer.
|
||||
|
||||
Maak een taxi van je Golf, en donder deze MB stoelen d'r in.
|
||||
|
||||
Gereserveerd tot woensdag.
|
||||
|
||||
Die Kuh ist verkauft, hier mag een slotje op.
Danku.