![]() |
|
||||
|
||||
![]() verkocht
Last edited by Ronin : 09-10-2017 at 20:23. |
|
||||
|
||||
![]() zeer mooi dakje mensen,
al iemand op het forum hier (weet niet zo wie ![]() die heeft zijn dakje laten vervangen, René kan ook wel enige informatie daarover verstrekken, of niet René ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ow Das Wat Voor Henk Pigo!!
|
||||
|
||||
![]() Ghehe, ik heb t al voor elkaar! Maar toch bedankt Menace
![]() Via René ben ik in contact gekomen met iemand die mijn dakplaat overgelast heeft.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk jij was dat dus ![]() ik hoop dat ik er nog iemand een plezier mee kan doen, en voor 75,- geen geld dacht ik? neemt mij toch alleen maar ruimte in beslag |
|
||||
|
||||
![]() hoe is trouwens het plaatwerk rechtsachter bij de wielkast?
Ze hebben bij mij jetta der een hele emmer vol plamuur tegenaan gesmeerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij mij idem, volgens mij is dat vanaf de fabriek af al zo ![]() eventueel verder blikwerk wat ik niet meer nodig hebt komt later in de verkoop zoals misschien, achterpaneel en dat blik werk bij het voorraam (weet niet hoe dat heet ![]() de rest was helaas niet meer bruikbaar, echt goed verrot, en is dus voor de oudijzerprijs weggegaan |
|
||||
|
||||
![]() upie
|
|
||||
|
||||
![]() en een upje maar weer
|