|
|||
|
|||
Schroefsetje vraagje ?
Heb de search functie al gebruikt maar kon niks vinden.
Dus daarom dit topic even. Past een schroefset van een golf 2. Onder een golf 1 gti uit 83 ? Wie weet het
|
||||
|
||||
nope
|
|
||||
|
||||
Heb ik me ook afgevraagt en door te vergelijken met produkt nummers ged8 dat er toch verschil in zit.
bijv: IA MXS602 bij autostyle golf2 IA MXS676 bij autostyle golf1 Als t wel zal passen waarom al die moeite om er andere produkt nummers van te maken |
|
||||
|
||||
Quote:
weet je wat t verschil is ? zo op t eerste gezicht (nooit naast elkaar gezien) lijken ze t zelfde |
|
|||
|
|||
Quote:
daar zag ik zonet ook naar. en zag er ook geen verschil in.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk niet dat ze bij autostyle van elk type een fotootje maken.
|
||||
|
||||
Fussee stuk van golf 2 is een stuk dikker dan van een golf 1, dus dat gaat niet passen. FF voor de duidelijkheid weet niet of ik de juiste benaming gebruik, het stuk waar je de schokbreker aan de onderkant met 2 bouten bevestigd is bij de golf 2 een stuk dikker.
|
|
||||
|
||||
juiste benaming...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
achterdempers van golf 2 zijn een stuk langer
|
||||
|
||||
Golf 1 na golf 2 of andersom past niet... golf 3 en golf 2 zijn wel het zelfde
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij komen de gaten ook niet overheen.
|
|||
|
|||
bedankt weet ik dat ook weer.
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft mij te denken ik heb een schroef setje van autostyle en kreeg daar bij elke poot 2 opvulstukken bij omdat ze juist te breed zijn |
|
|||
|
|||
zeur niet auke ............et past gwoon echt niet ........
|
||||
|
||||
oke dan
|