|
||||
|
||||
Lijsten zwart maken
Ik heb een vraagje: is er een manier om de lijsten van een golf III weer een beetje tot leven te brengen?
Ze zijn nu een beetje dof geworden, zeg maar grijsachtig, maar zou ze weer graag mooi zwart zien. Is hier een manier voor? Thanks! |
|
||||
|
||||
De goedkoopste en beste manier is zwarte schoenpoets! Goed inborstelen, en daarna netjes uitpoetsen. Werkt echt super!
|
||||
|
||||
Matzwarte spuiten
|
|
||||
|
||||
Quote:
met Innotec
|
||||
|
||||
Maanzaad-olie schijnt super te werken.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar wel al veel van gehoord.
|
|||
|
|||
en plastiekvernieuwer? Kunt ge zelf vinden in den brico! Schijnt het beste te werken, vooral die van meguiars. Gewoon even informeren.
|
|
||||
|
||||
zal dit een goed middeltje zijn?
Quote:
http://www.chevyparts.nl/view_produ...?product=G10810 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
niet van die rommel in een spuitbus kopen als het gaat regenen loopt het over je auto heen geen aanrader
|
|
||||
|
||||
oke-wax!
Verkrijgbaar bij betere autohandel! |
|
||||
|
||||
Ernst heeft op VAGfest de bekende lijnzaad olie geprobeerd, resultaat is super. nu nog kijken hoelang het blijft zitten.. heb het zelf ook geprobeerd, maar mijn bumpers lenen zich er niet echt heel goed voor.
|
||||
|
||||
Valma plasticolor! Even een werkje om het aan te brengen, en niet op de lak morsen aub, maar het word prachtig zwart en blijft tijden mooi
|
|||
|
|||
Idd valma
Het is een soort stick. of idd olie. |
|
||||
|
||||
bij de ACTION mot je zijn...
Ik gebruik gewoon bumperspray van de ACTION; slechts €1,99 per bus en werkt goed!
Mooi diep zwart voor een maandje of twee. (ja, het moet wel af en toe opnieuw...) Maar het werkt snel; even inspuiten, even in laten werken en dan uitwrijven en is spotgoedkoop. TIP: ik spuit het ook op mijn banden bij de grote schoonmaak, mooi! (Ze hebben trouwens daar trouwens wel meer autospul voor weinig.. CHECK-IT-OUT!) Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 14-08-2007 at 08:13. Reason: bijgewerkt... |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, of Sonax. Zelfde soort spul. Zit zo'n schoensmeer borsteltje boven. Kleurt het prachtig zwart bij. Inderdaad even uitkijken op de lak, maar het is er wel af te poetsen. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Meer als 6 euro ben je niet kwijt en je kan je hele auto er gemakkelijk 2 keer mee doen.
|
||||
|
||||
Ik poets enkel met materiaal van het merk SYSTEM; ook gebruikt door de professionele poetsbedrijven. Neem de bumper make-up en ze zijn als nieuw...
SYSTEM heeft een uitgebreid assortiment; verkrijgbaar in de betere autozaak. |