|
||||
|
||||
Golf 1 '79 aangepast voor G60 VERKOCHT!
Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1979 Carrosserie: Coach 2-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 736 kg Kleur: Groen Vermogen: STAAT NIET OP KENTEKEN!! Hierbij verkoop ik mijn golf 1 uit 1979. (op dit moment geschorst) De auto is op dit moment totaal gestript (is nog wel rolbaar) Ik was er aan begonnen om de golf helemaal op te gaan knappen maar heb nu een kant en klare golf 1 gekocht en verkoop daardoor deze golf. Hij is van 18 april 1979 en origineel hollands! Bestaat uit: Plaatwerk: Rollende golf 1 carrosserrie (aangepast voor G60) (1.6, 1.8, 2.0, 20vt past ook) Waterbak Verwijderd Motorsteun Verplaatst 2x Harde Deuren 1x Achterklep 1x Motorkap 1x Stuurhuis (zit nog gemonteerd) 1x benzine tank (zit nog gemonteerd) Onderdelen: Achterlichten Koplampen Voorbumper Achterbumper Tankdop Spiegels In/Opbouw delen van de portieren Set ramen (voor ruit mist) Extra Set Ramen Van De Voordeuren Deur en Achter panelen Stijlekapjes Hemel (nette) Pendalen 2x Raammechanisme voor Schijfremmen Voor + Achter Golf 2 GTI Dashboard (aangepast voor in de golf 1) enz. enz. Gene wat ontbreekt zijn: Voor Raam Rubber Voorruit Motor Voorstoelen Achterbank Minpunten: Roest aan wielranden achter (1 Nieuwe rand al aanwezig) Roest aan de Parvanplaat (deel onder de voor ruit, Andere goeie aanwezig) Onderzijde voorfront verbogen (te herstellen maar andere aanwezig) Roest aan Tankdopgat Verder is de auto super hard! Vraagprijs: €600,-! Of Een HEEL Goed Bod! Foto's Via Mail. Vriendelijke Groeten Niels. (VWTeam Wijhe) Last edited by nielsvwteam : 04-02-2008 at 22:58. |
|
||||
|
||||
Hey
Mag verwijdert worden is verkocht! Last edited by nielsvwteam : 04-02-2008 at 22:57. |