#1
|
|||
|
|||
leuk transport 2,1
leuk transport 2,1
omdat het maar om 1 auto gaat ... Audi S8 ....voll options was wel wat lang boven op Last edited by Alberto : 19-06-2008 at 18:01. |
#2
|
|||
|
|||
en omdat een puzzel zo nu en dan ook wel leuk is 5 Mercedes clc en 4 BMW X5 |
#3
|
||||
|
||||
ik zie alle nrs .... gister nog 500 behalve die 597 van jou
|
#4
|
|||
|
|||
Quote:
500 is er 1 uit Oud gastel blijven op letten peter rij morgen van Noordhorn naar Oldenburg ..dan door naar Bremen en weer terug naar Noordhorn ...dus daar ben ik te spotten |
#5
|
||||
|
||||
Pff is het niet verleidelijk om gewoon naar huis te rijden en je eigen oprit te vullen
__________________
Member of Dub05 |
#6
|
|||
|
|||
|
#7
|
||||
|
||||
lijkt me toch wel mooi werk, ff wat anders dan distributie,
__________________
oost west, mij best |
#8
|
|||
|
|||
Kwam een paar dagen geleden nog een treintje van (ik denk3) combinaties van Koopman tegen waarvan de voorste zijn verlichting het niet deed (was donker en reed met alarmlichten aan)
__________________
Daily T4 2.5TDI 88p Gezinsbak Passat 3bg 1.9tdi 2005 Project 1 Golf Type1 1600GTi 1981 (marsrot) Project 2 Golf Type1 1500LS 1979 (beige) Project 3 Golf Type1 2000Gti Cabrio |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
kan gebeuren kans dat jij ze ziet is wel heel erg groot he |
#10
|
||||
|
||||
Ik vind het altijd mooi dat jullie die auto's er allemaal zo strak op en onder elkaar krijgen, als ik soms zie hoeveel ruimte er tussen de auto's onder en de auto's boven zit en ook als ze achter elkaar staan.
René (Tiefleger) |
#11
|
||||
|
||||
leuk stukje van de bedrijfsdagen
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
hydroliek Rene .... en boem is ho maar dat mag ik niet zeggen |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
gratis reklame betaald door pon |
#14
|
||||
|
||||
Ik heb vorige week nog een chauffeur geholpen, ik reed bij een klant weg in België en een eindje verderop stond een chauffeur met een autotransporter en hij had geen lucht meer, dus hij stond met een luchtslang te zwaaien en ik dacht wat moet hij dan, maar het bleek dat hij bovenste auto's die boven de cabine staan niet meer kon laten zakken omdat hij geen lucht meer had, met veel pijn en moeite heb ik het probleem uit hem gekregen (2 chauffeurs uit LT) dat hun de compressor kapot hadden, dus heb ik ze maar een beetje lucht gegeven, en toen kon het laaddek weer naar beneden.
René (Tiefleger) |
#15
|
|||
|
|||
u bent een goed mens Rene
|
#16
|
||||
|
||||
Maar heb ik het dan verkeerd, maar als je iets moet laten zakken heb je toch geen lucht nodig of zit dat anders in elkaar???
René (Tiefleger) |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
ja hoor kan met mijn oude Groenewold was de vergrendeling ook op lucht die ik nu heb gaat het op olie druk maar denk dat die gasten de auto van de cabine wouden hebben zo dat ze de cabine voor over konden doen , om de compressor te maken |
#18
|
||||
|
||||
De combinatie was nog helemaal vol met fordjes, en het bovendek die boven de cabine hangt stond inderdaad omhoog, en toen ze genoeg lucht hadden van mij hebben ze het dek laten rusten op de cabine.
René (Tiefleger) |
#19
|
|||
|
|||
hobby project van mijn werkgever |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Als die combinatie uit '86/'87 was is er grote kans dat ik er aan gewerkt heb in de spuiterij van Groenewold. Die series hadden stapelgoten met vergrendeling waar je een hamer bij nodig had (en een paar krachttermen) en idd een dikke zwarte (lucht)knop naast het hydrauliek-regelblok voor het zakken. |