|
||||
|
||||
Stoel+bank T3 beige skai!!SLOTJE!!!
stoel en bank T3 + toebehoren…
Beige bestuurdersstoel en bankje in beige voor T2/T3 bus. In goede staat. Zo vindt je ze niet veel meer. Je krijgt 2 deurpanelen, rubber ondertapijt en zijbekleding wielkassen erbij. Voor dit alles wil ik 110,- euries hebben.
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... Last edited by Bruders : 10-12-2007 at 20:15. |
|
||||
|
||||
Ik moet donkerbruine hoofdsteunen he . Ik heb de stickers vandaag onder het stof uitgetrokken. Nu moet ik nog een keer langswaaien
|
|
||||
|
||||
@Ernst..
das mooi kerel..de bruine hoofdsteunen liggen al thuis in mn schuur klaar. grtz..Vic
|
||||
|
||||
Upke voor he weekend!!!
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... Last edited by Bruders : 07-12-2007 at 19:08. |
|
||||
|
||||
Heeft een "audioexpert" daar speakergaten in de deurpanelen gemaakt? Toevallig nog grilletjes die daarvoor passen?
I love airride. Last edited by Sander : 07-12-2007 at 19:18. Reason: typo |
|
||||
|
||||
@Sander...jajajajaja Iknow...Ziet er niet uit..
maar je betaald voor de stoel+bankjes..de rest krijg je erbij ;-) grtz...Vic
|
||||
|
||||
Sold..mag slotje op...