|
||||
|
||||
eehhhhmmmm VW forum.nl is weer online?
Hoe?
Wat? Waar En wanneer? Mensen van hier? Vervanger van dit forum? Stunt van iemand? Gaat deze dicht? |
|
||||
|
||||
Nope, zit nog steeds dezelfde achter, maar nu met een ander 'management'...
|
||||
|
||||
ED opletten..... deze gaat absoluut niet dicht en de meeste mensen hier hebben het ook helemaal gehad met VWF dus de vaste groep zal je daar waarschijnlijk niet meer terug vinden
|
||||
|
||||
Ik snap ook niet wat men onder on-line verstaat... ik verwacht dan dat je er ook werkelijk wat kunt... niet dus. En de tijd zal snel genoeg uitwijzen of het succes er zal 'terugkomen'. Vrees dat het zowat bij terug bij af is.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Edje, lees ff de andere topics hierover...
In het archief staan er ook al een paar, geloof ik, en bij Algemeen/mededelingen ook.. |
|
||||
|
||||
We zullen zien wat het brengt...........
|
|
|||
|
|||
Ik hoorde dat iemand anders het vwforum had over genomen
|
|
||||
|
||||
Vwforum is overgenomen en is compleet anders geworden. Nog even geduld en dan mogen jullie het ook aanschouwen tot dan veel geduld
|
||||
|
||||
ok ok rustig
|
|
|||
|
|||
ben benieuwd. Als het weer online is zal ik af en toe wel online zijn maar VWscene.nl is voor mij met een nieuwe opzet (les dus met fotoalbum ed) het "nieuwe forum.
|
|
|||
|
|||
Het is dat dit forum al online was zelf ook al bezig om een forum op zetten met fotoalbum erbij en nog wat andere dingen maar is al niet meer nodig omdat dit forum er nu is
|
|
|||
|
|||
Ja en het ziet er goed.
|
|
||||
|
||||
Hij is weer online.....
|
|
|||
|
|||
Weet je dat wel zeker??
|
|
|||
|
|||
Beste VW liefhebber,
Aan het nieuwe VW forum wordt momenteel hard gewerkt. Over een paar weken zal er hier een totaal nieuwe site beschikbaar zijn met een nieuw management Stay tuned! Het VW Forum Team Dit staat er bij mij als ik de url open |
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.vwforum.nl/index.php Zie link maar hij is al weer online |
|
|||
|
|||
Quote:
volgens mij is het de bedoeling dat de "insiders"daar test draaien normaal gezien krijg je die intro. en daar kun je nog niet doorlinken |
|
||||
|
||||
Ik vind het op het eerste gezicht niet echt een verbetering van het oude forum, maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik blijf namelijk lekker hier :twisted:
Ik zie wel wat namen van mensen die hier ook zitten :?: