|
|||
|
|||
bredere achteras polo '87
ik heb nieuwe wielranden besteld, nu heb ik deze van een golf 1 besteld omdat deze 3cm per kant breder zijn, ik reed nu al met 1.5cm spacers maar wil niet met 4.5cm spacers gaan rijden.
is er een achteras die onder mijn polo past maar wel in totaal zo'n 9cm breder is? golf 1 of iets dergelijks?? |
|
|||
|
|||
Nee, niks wat zomaar past.
Je kunt natuurlijk ook velgen met een negatieve ET-waarde gaan zoeken...
|
||||
|
||||
Uuh ik vat t ff niet, normaal pas je je wielranden aan omdat je velgen te breed zijn of te lage et waarde hebben, maar jij doet t andersom???
Gewoon zo laten, nu zullen je velgen mooi in de kassen vallen en je nog lager kunnen (enige reden die ik me kan bedenken om andere wielranden te plaatsen).. Welke velgen heb je eigenlijk?
|
|||
|
|||
heb nu ats classics in 7j*13 et10
rijd nu met een spacer van 15mm per kant, de kasten zijn 3cm per kant breder, waarom? omdat ik de reet van me polo lekker breed wil hebben staan. vandaar dak hoopte dat een andere (bredere) as zou passen. velgen met andere et waarde zijn optie, maar niet de beste, wil het liefst deze velgen houden namelijk. |
|
||||
|
||||
Enige opties zijn of spoorverbreders of velgen met een lagere ET waarde...een bredere as bestaat gewoon niet.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
en een plaat laten frezen die je op je as kan monteren? dus tussen je astap en je achteras?
misschien heel dom maar zat er zo is aan te denken...