|
||||
|
||||
US Golf 3 schermen geen knipperlichten
Het is me eigenlijk nooit opgevallen maar de US golf 3 schermen hebben origineel geen Knipperlichten, heeft er iemand een idee met hoeveel verzendkosten ik moet rekeninghouden wanneer ik 2 schermen op laat sturen uit de US? Of weet er misschien iemand in Nederland een setje te vinden?
|
|
||||
|
||||
Op ebay kost een scherm ongeveer 15 dollar per stuk.
|
|
||||
|
||||
Is het niet makkelijker om de gaten dicht te lassen Erik?Schermen die je evt zou kopen,moeten ook gespoten worden..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ik wilde eigenlijk een setje schermen erbij en de originele gewoon bewaren, maatje van mij merkte pas op dat US schermen geen knippers hebben en ik was aanhet rekenen gegaan.
In Nederland schermen kopen is ook niet zo duur, dichtlassen kost natuurlijk best wel wat. Ik dacht als ik nou voor hetzelfde geld een setje US schermen kan laten verzenden dan weet ik iig zeker dat ze strak blijven en dat is bij lassen altijd nog maar de vraag. Bedenk me overigens net wel dat de schermen voor 15$ imitatie zijn, dus dan is het nog maar de vraag of het netjes gaat passen. |
|
|||
|
|||
Denk dat je met lassen absoluut goedkoper uitbent..
Tis maar een vrij klein oppervlak wat dicht hoeft, en verzending uit de states is denk ik niet echt goedkoop |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je gewoon eens bij de dealer moet gaan horen.
Hoogstwaarschijnlijk hebben ze er in Duitsland nog wel denk ik, hebben een stok "reserve" onderdelen van de US modellen gehad maar da begint op te raken natuurlijk .... Als dat niets oplevert wil ik wel eens horen of mijn "nieuwe" contactpersoon da wil doen en wat da zou kosten... Weet wel dat de kosten niet zo het probleem zijn , in België iig is het het overschrijven naar Amerika dat geld kost
|
||||
|
||||
Hier bij ons op de sloop ligt nog 1 scherm,maar het klopt inderdaad,ik heb ze ook gehad
Gewoon dicht lassen die handel. Wist je dat een passat 3bg ook geen knippers in het scherm had,die zitten in de spiegels,was alleen op het laatste modeljaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb vanochtend al even gecheckt, maar onze importeur kent het onderdeelnummer niet, dus kan ik ze niet bestellen. Heb ook weleens US schermen gezien met een Golf 3 uitvoering van het bekende afdekkapje ala Golf 2. Zijn ook twee types schermen voor de US zag ik op ETKA, en dan nog met en zonder antennegat. Maar neem aan dat je die ook wel weg wil hebben. Mooie 16V op je dak maken
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 01-08-2007 at 21:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
En waar is jullie sloop? @Jurgen, bedankt voor je uitzoekwerk |
|
||||
|
||||
Opdam in valkenburg ZH,het is een groene.
+31(0)71 531 51 01 Als je hem wilt hebben kan ik hem ook wel voor je halen,ik weet niet hoe de staat is. |
|
||||
|
||||
Ik kan wel aan 2 US schermen komen. Met behulp van mijnl lasapparaat Maar plamuren en weet ik veel wat doe ik niet. Heb daar nu al genoeg van en heb aan mijn eigen auto nog een bult werk
Het lasapparaat staat in Raalte trouwens. Kan ook wel met je huidige schermen. Maar ze zullen na het lassen er toch af moeten vanwege het behandelen van de binnenkant van het scherm met tectiel. |