|
|||
|
|||
Beloning
Wie heeft onze kever gezien of weet waar de auto zich bevindt. Afgelopen nacht is onze donkerblauwe kever 1303 met het kenteken 61-20-VP voor onze woning ontvreemd. De auto is voorzien van witwangringen, chromen wimpers en diverse chroom onderdelen. Wij zijn erg aan deze auto gehecht en willen hem dolgraag terug. Voor alle duidelijkheid; deze kever stond in Stein, Limburg. De kleur wijkt een beetje af van de werkelijkheid; de kleur is lichter en feller.
Last edited by ben clemens : 01-03-2007 at 18:29. |
|
||||
|
||||
Misschien makkelijk om te zeggen waar deze kever stond...en evt.een foto?
Succes iig. |
|
||||
|
||||
Quote:
Enne... Meetings data?
|
||||
|
||||
mooi kut voor je!
hier de foto:http://www.marktplaats.nl/index.php...1-beloning.html Last edited by lowghia : 01-03-2007 at 17:56. |
|
|||
|
|||
Natuurlijk
Quote:
Inderdaad, vanmorgen was ik een beetje de kluts kwijt; ik heb er direct een foto bijgezet. Zal waarschijnlijk niet veel opleveren, want ik ga er van uit dat ze een eenvoudige kever niet gaan gebruiken voor een nachtje joyriden. Maar ja, toch maar blijven hopen. |
|
||||
|
||||
sterkte, en houd hoop. mijn golf1 is 2 maanden terug gestolen.. dacht ook van die ligt al lang uit elkaar maar heb hem een paar straten verder weer terug gevonden..
|
|||
|
|||
Quote:
Goed om te horen! Met name mijn vrouw krijgt hier weer een beetje hoop door. |
|
|||
|
|||
is ie nog terug gevonden?
|
|
||||
|
||||
Je foto werkt hier niet, maar ik zal mijn ogen open houden. Kom zelf uit de buurt.
|
||||
|
||||
Kever was van een lid uit de schoonfamilie van mij, mooi aparaat wat altijd goed onderhouden is.
Helaas tot op heden nog niet teruggevonden. Zal ook wel niet meer.