|
||||
|
||||
Ben een jetta eigenaar!-->>Schroefset gearriveerd!
Hallo,
Mijn naam is Erik Wilms en kom uit Zuid limburg( Geleen) ben nu 19 jaar, en na het een , bmw, honda,ford,bmw ben ik toch maar bij VW uitgekomen, beetje besmet door mijn vrienden(Golf3, golf1 , polo 1 , polo 2 , Kever , Passat) Ik heb me hier maar eens aangemeld omdat ik me een jetta mk2 ga kopen, het is een 1,6 uit 1989 met 144000 op de teller , het is een witte 2 deurs, mijn plannen: -Schroefset, word morgen meteen besteld als ik mijn auto krijg, -Imperiaal -Ronal Turbo(twijfel, omdat ik hem toch old school wil maken!) -En alle old school dingen die erbij horen Ik zal donderdag foto's posten Mocht het iets zijn! Duimen voor me Last edited by erik_jetta : 20-07-2007 at 16:51. |
|
||||
|
||||
plannen klinken leuk...maar laat dat oude school en imperiaal maar weg
|
||||
|
||||
Welkom en foto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je nu al 4 auto's gehad dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, eerst een Bmw 316 compact met 36000 km op de teller, maar heb ik weggedaan omdat het een 316 automaat was, toen ben ik bij een Honda crx del sol gekomen en die heb ik dit jaar onder een vrachtwagen ingereden die mij afsneed!! daarna heb ik 2 dagen een ford fiesta uit 1977 gehad, en toen heb ik een bmw 325i touring gekocht , maar dat is niet wat ik wou, en aangezien al mijn vrienden een VW hadden was ik toch al snel besmet!! hoop dat ik hier wat langer kan van genieten, en hier is een nieuw motto...Laag en traag |
|
||||
|
||||
Quote:
die oude school vind ik zo vet he!! en zeker zo'n imperiaal! dat is een must! In ieder geval moet hij volgende week zo'n 10 a 11 cm lager bij de grond liggen! |
|
||||
|
||||
En ik heb de auto zo goed als gekocht voor ¤ 400 euro, moet alleen koppeling vervangen worden en 2 nieuwe banden...
ga hem rond 5 uur ophalen |
|
||||
|
||||
Welkom,
En vanavond wel direkt even foto's posten he !!!! En al die VW-vrienden van je, zitten die ook al hier ?? Zo niet, dan gelijk even doormailen naar hun he !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Ben jij niet een kennis/vriend van Guido ??
Verhaal van een witte honda del sol die zich onder een vrachtwagen in rijd komt me bekend voor. Veel succes met je wagen.
|
||||
|
||||
Quote:
guido lejeune ja, en het was een blauwe sol, en ja ik zal strx ff foto's posten, schroefset krijg ik morgen en word maandag gemonteerd, en is v-maxx stugger dan supersport? en ik moet nieuwe bandjes, en wil iets platter , ik heb nu 175/60/13 volgens mij met die orginele dingen Last edited by erik_jetta : 19-07-2007 at 17:27. |
|
||||
|
||||
IK heb me vanmiddag zwarte knipperlichten gehaald, en Mijn schroefset, zal foto's maken als hij eronder ligt omdat hij nu vol in de regen staat en niet echte mooie foto's maken maar begin volgende week ligt hij eronder
|