|
|||
|
|||
GTI MOTOR 8V 79KW (Beetje spoed)
Ik ben, best wel met spoed, opzoek naar een GTI 8V Motor met 79KW. Mijn eigen is helaas stuk gelopen. Reviseren zou een optie zijn alleen het blok is helemaal niet 100% meer. Dus bij deze vraag ik aan iedereen die nog een motor heeft liggen mij even een bericht te sturen met vraagprijs.
Alvast bedankt! Remco |
|
||||
|
||||
Zoek je geen specifieke motorcode? Als je alles 1 op 1 over wilt zetten is het misschien wel handig om te bij te vermelden wat voor motor er op dit moment in ligt
|
|||
|
|||
8v 79 KW is altijd een PF motor, EV is ook GTI 8v maar heeft 82kw
|
|
|||
|
|||
Vanwaar kom je???
IK heb evt wel een blok voor je. Moet alleen even de motorcode leesbaar maken. Zoek je alleen een onderblok plus kop?? of alles erop en aan? Ik neem aan dat je alles van je eigen om gaat zetten he. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zoek eigenlijk een draaiend blok, weet niet wat er met mijn blok is. vandaar dat ik direct een blok wil wat draaiende is. Remco |
|
||||
|
||||
Had "Bruders" niet een gereviseerd GTI blok in de aanbieding ??
|
|||
|
|||
Quote:
RD is ook 79 kw vanaf 8/85 [is een EV met kat] |