|
||||
|
||||
Nieuw M.I.V.W Project Golf 2 is af!
hij is af!
|
||||
|
||||
Dat ziet er niet verkeerd uit.
Bij deze eis ik meer foto`s en van betere kwaliteit |
|
||||
|
||||
volgens mij mis ik nog wat aan de a stijl?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
idd, er mist iets op de a-stijl, heeft iemand nog de a-stijlen van de g60?
|
||||
|
||||
oja, sorry Lieuwe, ik had alleen mn Nokia N73 bij me, dus de pics zijn ff van mindere kwaliteit.
Maar hoe vinden jullie hem? We zijn er drie maanden mee bezig geweest! Beste klus, wel gezellig!
|
||||
|
||||
Maar verder een geweldige auto...zeker met die koplampen enz...top!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
mischien domme vraag maar wat is er exact veranderd??meende dat er motorisch ook veranderingen zouden plaatsvinden??
|
|
||||
|
||||
Quote:
misschien kijk ik verkeerd maar volgens mij is de westmoreland grille nieuw.en er is iets anders aan die wielen??toch??
|
||||
|
||||
Wielen zijn volgens mij hetzelfde. Ik zie een klapsleutel, climatronic van een GolfIV?, ander dash om de airco te herbergen?
De zekeringkast is nog zichtbaar en de draden.. onder het dashboardkastje, maar dat is een kwestie van afdekken of niet.? |
|
||||
|
||||
wielen zijn anders volgens mij, grille zijn zelfde.
Interieur hadk nog niet voorheen gezien, dus niets over te zeggen. Ziet er vetjes uit vanbuiten! |
|
||||
|
||||
mooi hoor..
|
|||
|
|||
ik heb nog wel a-stylen liggen, maar zijn die van een G60 anders?
|
||||
|
||||
Hele mooie auto dit !! Vind die a6 wielen er ook super onder staan !
Zal alleen graag wat meer foto's willen zien |
|
|||
|
|||
zeker een nette wagen !!!
maar betere foto's zou wel mooi zijn ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
yup, plakruit
|
||||
|
||||
Quote:
Och jee! Stom van me! Ik moet natuurlijk wel de juiste foto plaatsen..
|
||||
|
||||
en nog een iets duidelijkere pic van de golf.
Maarreuh, iemand die nog een setje van die G60 a-stijlen heeft liggen? Ik kan ze wel gebruiken... Ik hoor het graag!
|
||||
|
||||
+ .
René (tiefleger) |
|
|||
|
|||
Zo dan, is een keer wat anders als al die 1.8t's en 6 cylinders. Lekker orgineel! en zeer netjes gedaan!
Maar hoe doe je dat met verzekeren? |
|
||||
|
||||
Hey Cor ,super combinatie,de auto met die motor!! wat een Mega vette auto is het nu! Complimenten !
Maar staat ie ook al als 5 cilinder op kenteken ? Ach ,dat zal ook vast wel goedkomen bij jullie !