|
|||
|
|||
Kabelboom voor VW Golf 1 1600 8v GTI
Hallo medeforum gebruikers,
Via google kwam ik op dit forum terecht en heb me meteen geregistreerd. Ik ben namelijk op zoek naar een complete kabelboom voor een VW Golf 1 1600 8v GTI. De huidige kabelboom is erg slecht, er zitten een hoop doorlussingen aan waardoor het een bijna onmogelijke taak is geworden om de huidige kabelboom na te maken. Weet iemand waar ik een dergelijke kabelboom kan vinden? Of heeft iemand toevallig nog een dergelijke kabelboom te koop? Met een schema van de kabelboom zou ik ook al heel erg gelukkig zijn, dan zou ik de kabelboom namelijk zelf kunnen maken. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Alvast bedankt, Roel Last edited by rrmvdweijer : 19-07-2007 at 18:18. |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum!
Ik heb wel een elektrisch schema van een gti, dit is alleen wel een '83-er. Mocht je er belang bij hebben, PB me je email-adres maar dan stuur ik hem wel op.
|
||||
|
||||
Ik heb wel nog een kabelboom liggen van een golf 2 gti 8v....is eigenlijk bijna hetzelfde.
|