|
||||
|
||||
polo 2 coupé '89 Te koop
Ik bied mijn polo aan omdat ik graag iets anders wil. Heb er heel veel plezier aan gehad en ik hoop dat een mede liefhebber er nog veel plezier mee kan beleven.
Polo coupé 33kw ( 45pk ) Bouwjaar 1989 Apk tot januari 2008 Verlagings set ( supersport ) 60/80 ATS classics 2 x 13inch 7J + 2 x 13 inch 8J nog in hele goede staat Achter banden zijn nog zo goed als nieuw, voor redelijk. Mooi interieur van 2f dashboard met toerenteller. Muziek installatie, paar maande oud. jvc radio met 2 hoedeplank speakers + 2 dashboard speakers. Linkse kant in een x een nieuw stuk in gelast. en opnieuw ge plamuurt. Dit is niet zo netjes gebeurd, ma voor de klusjesmannen geen porbleem verwacht ik. Prijs: €900,- |
|
||||
|
||||
iemand?
|
|
||||
|
||||
wie heeft interesse? prijs valt wel een klein beetje over te praten .
|
|
||||
|
||||
Niemand die een leuke auto wil voor er bij ofzo?
|
|
||||
|
||||
km-stand??
johan |
|
||||
|
||||
zit nu op 140 dkm kan verder niet precies zeggen. Zit namelijk nieuwe klok in met toerenteller van 2f.
|
|
||||
|
||||
ook krijg ik deze week nog een einddemper binnen van powesprint
deze is voor 100,- bij te krijgen. Nieuw in doos En ook heb ik nog een startblokkering liggen ( ook splinter nieuw in de doos ) deze krijg je er gratis bij als je de auto koopt. Een keer gekrege als stage vergoeding maar nooit zin gehad om in te bouwen. |
|
||||
|
||||
woonplaats?
|
|
||||
|
||||
Hegelsom ( gemeente horst ) Limburg
|
|
||||
|
||||
in de buurt van Venlo, zegt je miss. iets meer.
|
|
||||
|
||||
ruilen tegen een BMW E30 318I
|
||||
|
||||
Hier nog een aantal foto's
moet hem nog even schoon maken. maar verder super netjes. enja die pook zat er op toen ik hem kocht, en nog geen zin gehad om nieuwe te hale. |
|
||||
|
||||
Maar als ik de distributie kap bekijk dan zie ik dat er staat 63417.
Nu is de KM stand 140 nogwat. Dat betekent dus dat de distributie riem vervangen dient te worden, of vergis ik me daarin?
|
||||
|
||||
ja er zit een nieuwe klok in met toerenteller. die staat op 89xxx maar in totaal heeft hij 140xxx gelopen. dus de riem is 26xxx km geleden vervangen.en kan er dus nog ong. 50xxx km tegen aan. en toen is ook de beurt gedaan + uitlijnen.
heb vandaag nog even alles nagelopen. filters, verlichting, vloeistoffen. maar dat is nog allemaal prima in orde. |
|
||||
|
||||
is Verkocht dus gooi er maar een slotje op!
|