|
|||
|
|||
G60 blok zonder STK, kan dat?
Hey tunerz,
Ik wil graag mijn STK van mijn G60 blok afgooien, aangezien ik een stand-alone motormanagment aangeschaft heb is dit voor de computer niet direct noodzakelijk meer. Maar de mogelijk zit er wel op... Ik kan nu dus kiezen. Kan iemand mij vertellen of de STK eraf kan, zo ja hoe dan? Dit zou namelijk nadelige gevolgen hebben voor de stationairloop van de auto. Ik heb wel eens iets gehoord van gaatjes boren in je gasklep, maar hier ben ik zelf niet zo kapot van... Verder zou ik bijvoorbeeld best een andere gasklephuis willen monteren, maar dan wel gelijk eentje met een TPS (Throttle Position Sensor) welke werkt als potmetertje (dus geen standenschakelaars, zoals de lastschakelaars). Iemand die mij hier meer over kan vertellen? Vriendelijke Groeten, Geert-Jan |
|
|||
|
|||
kick
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Zonder STK is wel te rijden, zal je dat wel in je computer aan moeten geven..
Weet er helaas het fijne ook niet van, maar weet wel dat volgens mij JD ook zonder STK rijdt.. Waarom zou je hem er eigenlijk af willen laten ??