|
||||
|
||||
Vw polo coupe 1300 '90
Bij deze bied ik mijn polo coupe aan. Als hij weggaat zal dat wel moeilijk voor mij zijn. Ik heb er 4,5 jaar lang plezier van gehad! Maar ooit zal ik hem weg moeten doen.
Polo coupe 1990. 1300NZ 44kw 5-bak (8P) Compleet Polo 2F Prego interieur incl dashboard. Engels achterlicht 4 jaar geleden opnieuw gespoten tornado rood met blanke lak. Verlaginsset FK 60/40 inmiddels ook 3,5 jaar oud. Bumpers en spiegels ook in kleur helaas de spiegels zonder blanke lak. Polo/golf 1 velgjes 7+7,5J breed met yokohoma banden 175/50R13 met zeer goed profiel. Motor loopt goed 129.000 km op de teller. Hou het op 135.000 omdat ik een half jaar zonder werkende teller heb gereden. Cilinderkop is bewerkt door Serge, dus ideaal voor verdere tuning. Koppeling, Remmen rondom incl. achterwiellagers en hoofdremcilinder en distributieriem vorig jaar vervangen. Waterpomp is ook vernieuwd alleen deze heeft eventjes te strak gestaan waardoor hij een beetje zoemend geluid maakt. Uitlaat is nog origineel en lekdicht. Sportstuurtje van Momo met daarachter 6n2 stuurhendel. Booskijker op de grille. Achterruitenwisser verwijderd en steilheck hoedeplank erin gezet zonder spekergaten. Deurpanelen voor voorzien van speakerplaten incl Clarion composet. Centrale deurvergrendeling op a.b. 2x kastje 1 klapsleutel (knopjes niet werkend) was meer voor de sier. Radio haal ik er wel uit of is tegen meerprijs over te nemen. Auto is voorbereid op elektrische ramen. De raammechanieken krijg je erbij! Op dit moment zijn de motortjes stuk! Reden verkoop: ik wil meer tijd in mijn derby G40 stoppen om deze ook eens af te krijgen. Vraagprijs incl velgen. €1200 euro. Ik kom uit Heerhugowaard. jorpwaterkott@quicknet.nl Op dit moment staat de polo er zo bij. De wielkastranden zijn er nog wel bij deze zien er alleen niet zo netjes meer uit! |
|
|||
|
|||
heb je hem nog?misschien is het wat voor mijn vrouw.ik woon zelf in alkmaar,dus misschien kan ik binnenkort even komen kijken?
|
|
||||
|
||||
Kijken mag altijd! Maar let op een normale drempel nemen wordt al lastig, of je zou hem al moeten verhogen!
|
|
|||
|
|||
wat een kleine wereld.spreek net een vriend die me ook al attent maakte op jouw polo.nu blijk je via via weer een oud collega van mij te kennen,omdat je weer een oud collega bent van zijn vriend(sander),die ik dan ook weer ken.die oud collega is zijn golf1 aan het restaureren,en dat is weer mijn oude auto.volg je het nog?
maar om even op je polo terug te komen... ik moet even afwachten hoe het loopt.de golf van mijn vrouw heeft een kapotte versnellingsbak,en ik wilde hem eigenlijk naar de sloop brengen.maar nu blijkt ze toch zo aan haar auto gehecht te zijn,dat ze het liefst heeft dat hij gerepareerd wordt.het hangt er dus een beetje vanaf of ik een andere bak kan vinden voor een redelijke prijs. zo niet,neem ik zeker contact met je op om te komen kijken. |
|
||||
|
||||
He grappig, Sander, was gister nog bij hem! Idd een kleine wereld! Heb jij een paar jaar geleden niet die zwarte golf 2 GTD gehad? Ooit een keer voorschade gekregen?
|
|
|||
|
|||
nee,dat is die jongen die mijn oude gti aan het restaureren is.via hem ken ik sander weer.
|
|
|||
|
|||
Hé Jorp,
Kan je mij even je telefoonnummer sturen via een pb?Dan bel ik je even om wat af te spreken.Ik heb je al een pb gestuurd met mijn nummer,dus je kan mij ook bellen. Gr.Niels |
|
|||
|
|||
hier kan een slotje op.auto staat nu bij mij voor de deur .
|