![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste VW'ers,
Sinds kort een vaag probleem met me vento'tje; als ik in z'n 3 of 4 bij de 3000 toeren kom gaat die overtoeren maken, hiermee bedoel ik dat hoe harder ik gaspedaal ook indruk alleen de toerenteller gaat omhoog. Is de turbo kapot? Bedankt, Erik |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt juist als een slippende koppeling?
|
||||
|
||||
![]() ???
Kan je iets duidelijker zijn? Enige logische wat ik mij kan bedenken is dat je koppelingsplaten versleten zijn?
|
|
||||
|
||||
![]() 99% zeker koppelingsproblemen
|
||||
|
||||
![]() Ok bedankt allemaal!
|
|
||||
|
||||
![]() Kan het zijn dat die sporadisch optreed? Gister kon ik weer lekker doortrappen? Is het zo dat als ze kapot zijn dat het dan altijd optreed?
|
|
||||
|
||||
![]() nee, had ik met mn jetta ook, had met de weeromstandigheden, warm, koud, of de motor warm/koud te maken. De ene keer slipte hij wel, de andere keer niet.
maar hoogst waarschijnlijk nieuwe koppelingsplaten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou kost me minimaal 300 euro bij de garage, dus ik ga hem maar verkopen!
|
|
||||
|
||||
![]() ist een TDI? PB me eens wat gegevens van dat gebakje?
|
|
||||
|
||||
![]() PB, geen TDI, hadikhemmaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Same here, mocht je'm kwijt willen en met JettaMania er niet uitkomen, hoor ik graag ook een prijsindicatie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geef maar bod! Verkoop hem liever aan jouw dan aan iemand aan de export of Marokkaan!
Vanmiddag op de sloop zei de beste man dat die nog minstens 1000 euro moest ophoesten, wil 100 zakken voor volksforum? Heb je niet nog een GTD'tje? |