|
||||
|
||||
Fotoshopverzoek velgen type 3
Hoi allen,
Ik heb een vraagje, of beter gezegd een verzoek. Zou iemand de volgende velgen onder mijn type3 kunnen shoppen? Auto: Velgen: Alvast bedankt, Robert
|
||||
|
||||
hierzo
|
||||
|
||||
staat wel leuk zo te zien ropie...
|
||||
|
||||
ik vind de wielen die er nu onder zitten helemaal super juist
|
|
||||
|
||||
Gasburners?
|
|
||||
|
||||
yup...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben zelf juist totaal geen fan van de wielen die er nu onder zitten... Maar ik weet nog niet wat ik er onder wil. Maar zo op de fotoshop vind ik die gasburners ook niet echt staan... Dus even verder zoeken (denk toch dat het fuchsen worden :P)
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat je dat ding maar eens goed moet gaan verlagen dat zou al een stuk mooier zijn
|
||||
|
||||
paar dropped spindles er voor onder achter een tandje omlaag dat ie lekker raked staat dan kom je al een heel end is mijn mening. En misschien polijsten als dat kan....
Ferry Last edited by Ferry24 : 22-06-2007 at 16:54. |
|
|||
|
|||
Quote:
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
hij stond een stuk lager toen die hem kocht maar bij Volksrepair hebben ze hem omhoog gezet ivm het aanlopen voor de APK zitten veel te dikke banden omheen de nieuwe 165/50 15 bandjes liggen klaar om eromheen gezet te worden... dinsdag avond gaat de auto naar Volksadiction (leon) gaan de bandjes eronder en plat op de grond
|
||||
|
||||
Ga anders voor Omega Fuchens, veel hipper en stukken betaalbaarder.
|
|
||||
|
||||
eerst is kijken hoe die erbij staat zo plat
|
||||
|
||||
de lage versie
|
||||
|
||||
...zo lager ziet 'ie er inderdaad al effe beter uit ja...Omega Fuchsen vind ik persoonlijk ook fraai, alleen zul je dan je naven moeten omboren naar 5*110 steek...Die Gasburner-imitaties zijn in 4*130 steek verkrijgbaar...Mocht je het simpel willen houden...
|
|
|||
|
|||
Nice
Sjieke velgen
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom naar 5x110??? Dan moet ik met adapters gaan werken... dat doe ik liever niet... Ik zit erg te twijfelen over welke velg.. maarja ik heb daar nog een jaartje of anderhalf voor om te kiezen
|
||||
|
||||
Quote:
Naar 5x110 omdat Omega Fuchs die steek heeft, trommels zijn ongeboord te krijgen dus die kun je laten boren, je hebt geen adapters nodig. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja sorry had de post ervoor te snel gelezen, dacht dat er gezegd werd de velgen om te laten boren... das mijn fout Misschien iemand foto's van de omega fuchsen? Ben nog niet zo thuis in de aircooled wereld, dus de namen van velgen zeggen mij nog heel weinig. Dus heb je een idee voor een leuke velg, post dan ff een fotootje als je wilt. Ik ben nog zoekende dus alle opties zijn welkom Robert
|
||||
|
||||
omega fuchsen komen van een opel omega 3000, watergekoeld dus
tik hier es omega fuchs in: http://www.volksforum.com/albums/search.php?c= |