|
||||
|
||||
US jetta mk 2 onderdelen
Heb hier wat onderdeeltjes van een US mk2
US bumpers met rode bies 500 euro GTI blok compleet met alles op en aan! 400 euro automatic versnellingsbak 200 euro complete stuurbekrachtiging (servostuur) 200 euro Fotos volgen nog en het zijn vraagprijzen !!!! Bij interesse stuur pm Alles ligt in Antwerpen, versturen is mogelijk of meenemen naar Midwintertreffen 25 febr
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 11-02-2007 at 23:21. |
|
|||
|
|||
gouden kans voor martijn voor bumpers ........
|
|
||||
|
||||
sidemarkers nog aanwezig?
|
|||
|
|||
ook amerikaanse achterplaat? oftewel die plastic plaat tussen de lampen?
Aan welke prijs zat je daarvoor te denken?
|
|||
|
|||
Quote:
het is een oud type dus als het goed is heefd die geen achter plaat |
|
||||
|
||||
Heeft ie us gordels?
Zo ja heb ik mischien wel interesse in de deurbakken. |
|
||||
|
||||
US bumpers nog verkrijgbaar
Amerikaanse spiegels L+R GTI blok en versnellingsbak ook nog verkrijgbaar HET ZIJN VRAAGPRIJZEN !!!! Doe gerust een bod via PM @ FGizmoS sidemarkers met spatborden gaan niet weg. sorry @ PlaceR amerikaanse achterplaat heeft ie idd niet omdat dit het oude model is @ classicline En US gordels heeft ie ook niet (maar die zoek ik zelf ook nog dus..)
|
||||
|
||||
Quote:
ok thanx, en een upje voor wat leuke spulletjes. |
|
||||
|
||||
Upke
bumpers mogen weg voor 400euro us spiegels 50euro motor met automatic versnellingsbak 400euro (+-154.000km) iemand interesse in een zwarte hemel voor een 4 drs?? biedingen via pm aub
|
|||
|
|||
zwarte hemel is verkocht ....pik hem wel op in antwerpen op een vrijdag middag
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd bumpers mogen weg voor 400euro us spiegels 50euro motor met automatic versnellingsbak 400euro (+-154.000km)
|
||||
|
||||
Fotos van de US GLI interieur mag weg voor 400eurokes :lol:
Doe maar een goed bod bakjes zonder boxenplaats worden meegeleverd !! US spiegels prijs 50euro voor de twee (linker met dode hoek ) Binnenverlichting met dimmer 15euro Bied maar via PM
|
||||
|
||||
Quote:
Spiegelglas met dodehoek!!!! Sehr selten!!!!!!!!!!!!! Glas kost bij dealer nieuw alleen al 45 euro ofzo! |
|
||||
|
||||
Spiegels en lampje zijn al weg
Heb dus nog het mooie GLI interieur in aanbieding Stuur maar een bod via PM als je interesse hebt zullen dan wel zien
|
|||
|
|||
zwarte hemel is ook al op gehaald EINDELIJK .........
|
|
||||
|
||||
Heb je voor mij fotos van de us bumpers ?
en kunnen deze ook op een golf ? alvast thanx greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Voorbumper is anders qua vorm, maar past prima. Achterbumper is anders qua vorm en past met geen mogelijkheid. Ik weet 't, past niet bestaat niet, maar de bumper past NIET.
|
|||
|
|||
Quote:
ik wil anders wel de achterbumper omruilen met je als je dat set koop..... ik rij een jetta en heb een setje us bumpers liggen voor een golfje...ook met rode bies... Greetz |
|
||||
|
||||
Sorry mannen heb enkel die GLI interieur nog in aanbieding
GLI interieur: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32611 Dus bevoegde personen mogen hier een slotje op zetten