|
||||
|
||||
BBT BBQ & Open huis!
Hier dan mijn picturen van de BBT avond! Bob kun je wel een partijtje laten regelen, alles was dik voor elkaar!
Je waande je ook bijna in Engeland, zoveel van die lui waren er. Tijdens het eten nog met wat Ami's en de fotografen van 'Let's Play VW's' en 'Super VW Mag.' zitten praten die je dan vervolgens het hele weekend ook weer overal tegenkomt, erg leuk! BBT BBQ pictures! Enkele voorproefjes:
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 28-03-2008 at 00:16. |
|
||||
|
||||
Staat mooi spul tussen..die bordeaux rooie zeg !
!! |
|
||||
|
||||
misschien een stomme vraag maar hoe zit dat nou bij bbt is dat een privé collectie of verkoopt hij ook al die (bloedmooie) luchtgekoelde?
PS. alles wordt rood onderstreept wat ik typ en dan komen er engelse suggesties voor dat woord. betekent dit dat het een engels/internationaal topic is, of is hier geen rede voor?? |
|
||||
|
||||
Deel van de auto's is wel te koop maar er stond ook veel van de collectie en wat mee ging naar Bad Camberg.
Ook een deel van de collectie ontbrak! Dat je getypte woorden rood worden ligt aan je instellingen van je internet-programma! Spellingscontrole
|
||||
|
||||
staat mooi luchtgekoeld spul,
________________ Golf 3 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
Quote:
zou wel een goed topic zijn voor het internationale gedeelte, helft van de kentekens is engels..
|
||||
|
||||
Quote:
Dat viel mij ook op. En de meeste barndoors komen trouwens uit engeland. Is daar ook nog een rede voor of geven die engelsen eerder veel geld uit voor een zeldzaam busje? Quote:
Ahaa dat komt dan waarschijnlijk omdat ik mijn mozilla firefox gister heb ge-update. |