|
||||
|
||||
Foto's Tuningparty Hradec Kralove 2007(Automaxx) + Toetje
Ben gisteren naar een meeting geweest in Tsjechie(Hradec Kralove) Hier een foto impressie. Is een beetje te vergelijken met Automaxx.
Gr, Ronald Last edited by Ronald : 24-06-2007 at 16:55. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En hier nog een paar VW-speed trekjes. Een lekker toetje lijkt mij
|
|
||||
|
||||
holy shit, dat had ik wel willen zien... wat zit er trouwens onder die scenic achterlichten-407 koppers??? Lada? plaats ze ook ff in het internationale gedeelte.. zou die tsjechen hier best bij willen hebben.. verfrissend...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal het morgen even het internationale gedeelte posten. De auto was verder heel moeilijk te herkennen, maar het zag eruit als een omgebouwde Trabant..... |
|
||||
|
||||
ja nu zie ik het, idd een Trabant..
tis niet mijn stijl, maar een auto zo verbouwen dat je 3 keer moet kijken om te zien wat het was is een kunst op zich..
|
||||
|
||||
OMG wat zonde van die skoda 110 R
|
||||
|
||||
K vind die witte autobra wel vet!
Verder een hoop euhm.... naja, vrouwelijk schoon genoeg in ieder geval!
|
||||
|
||||
Vrouwlijk schoon is goed!
Zitten hele mooie auto's tussen, maar toch dacht ik erg vaak: Wat zonde zeg! |
|
||||
|
||||
is een keer iets anders, damn hahahahaha
|
||||
|
||||
Quote:
wat is er nu zonde aan zo'n skoda? |
|
||||
|
||||
Mooie wagens staan er zeker tussen, maar sommige zijn naar mijn bescheide mening toch té...
Maar die gasten hebben er vaak veel geld en tijd ingestoken, dus daar heb ik dan toch wel respect voor En aan vrouwelijk schoon ontbreekt het daar ckr niet
|
||||
|
||||
Inderdaad is de stijl van de meeste toch meer richting plastic en spoilers..., De dunne bumpers etc zijn hier nog niet echt. Toen ik hier nog reed met mijn Golf1 waren ze zelfs verbaasd over de achterlichten('77) Die hadden ze nog niet gezien. Alles is hier geimporteerd(oude modellen niet) en veel "retro" onderdelen zijn er hier dan ook niet op de markt.
|
|
||||
|
||||
Buttfloss! |
|
||||
|
||||
Damn, Bonald! Toch echt een keer met de Golf jouw kant op. Pakken we gezellig een meeting daar!