|
||||
|
||||
golf GTI Edition One
Hierbij zet ik de Golf 2 GTI Edition One van moeders te koop.
Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 973 kg Kleur: Zwart Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc km. stand: 196000 apk: dec 2007 Zo dat was t saaie (maar wel belangrijke) gedeelte. hier wat opties en foto's natuurlijk. - sinlachroom ramen - verlaagd 80-80 met in hardheid verstelbare KONI's - Electrisch RECARO intrieur (en werkend) - blauwe vloerbedekking - blauwe hoedeplank (zonder gaten!) - schuifdak (lekt niet) - stuurbekrachtiging - electrische ramen - 15" BBS wielen (ideaal om als winterwiel te gebruiken - G60 randen rond om (dus dikke wielen gaan eronder passen en voor de rest kijk de foto's maar hier zijn goed de G60 lijsten te zien de motor Het interieur VRAAGPRIJS 2250.- en voor 1200 meerprijs doe ik ook mijn BBS RS001 eronder. steekt super af op de koets kleur,hier een voorbeeld uit de UK of met de 165-50-15 Bridgestone bandjes zodat je echt laag kan,of de 195-50 TOYO proxis die er nu ook om liggen Het is een vraagprijs hè,dus als je een goed bod heb laat maar komen. Grtz Tobias en paps en mams natuurlijk Last edited by MKII freak : 17-06-2007 at 21:48. |
|
||||
|
||||
even een uppie voor moeders
|
|
||||
|
||||
deze mag dicht,hij is verkocht
|