|
|||
|
|||
Golf MKII GTI 16v met dubbele webers, even voorstellen...
Hoi,
Zal me me even voor stellen mijn naam is Kaz Dekker ben woonachtig in de provincie Groningen en ben 20 jaar! Ben al een tijdje aan het rond zwerven op het volksforum om naar al jullie mooie projecten en auto`s te kijken! Sinds 8 maanden ben ik in bezit van mijn eerste auto een Golf 2, waar al veel aan is veranderd en de weken dat ik hem al heb zoals 2.0 liter gti blok met dubbele webers, Halflederen rally intrerieur, klein sportstuurtje, TSW Hockenheim 17 inch sportvelgen (te koop), verlaagt, Gti Remmerij, g60 bumpers rondom + spoorverbreders meegespoten in de carrosserie kleur en nieuwe rvs DTM uitlaat systeem, verschillende meters binnenin orgineel gti enz. genoeg dus, zal vast nog wat vergeten zijn. Hoop dat jullie beetje een indruk ervan krijgen! Foto`s: Nou eindelijk, nog 1 velg te gaan en dan ben ik eindelijk klaar en kunnen ze eronder heb alles al binnen dus! Maar hier al vast een preview, Velgen zelf totaal overnieuw gespoten en randje gepolijst. Last edited by Kazzo : 18-06-2007 at 13:38. |
|
|||
|
|||
Nieuwe wielen zullen zeker beter gaan staan,
dan die wie je nu hebt. Voor de rest had ik alleen nog ff die matten eruit gegooit en de einddemper een schop gegeven Hoeveel pk levert je motor? Voor de rest nette auto...
|
||||
|
||||
hee Kaz, welkom.. ook het goede forum gevonden zie ik
|
||||
|
||||
mooie wagen idd, tennisballen-schieter eronder uit en mooie matjes erin
|
|||
|
|||
thnx, vloerplaten gaan weg maar wat voor uitlaat moet er van jullie onder dan? Vind dit wel best oke eigelijk. Aantal pk`s zou ik nog niet weten moet nog gemeten worden!
|
|
||||
|
||||
mooie S-bochtje is nooit lelijk , of standaard 16v rechte pijpjes (gepolijst eventueel) ziet ook mooi uit.
maar als jij het mooi vind zou ik het gewoon mooi zo laten, het is jou auto he! het zijn opties
|
|||
|
|||
Blijft natuurlijk altijd je eigen keuze al vind niemand het mooi, maar persoonlijk zou ik me bij Erik zijn optie's aansluiten!
|
||||
|
||||
ah...deze stond wel eens bij `t NoorderpoortCollege aan de Frankrijklaan ofniet?
Strakke auto
|
||||
|
||||
Welkom hier !
Strakke auto, heb zelf ook van die TSW's Hockenheims gehad onder mijn oude G60 Maargoed, c2's gaan cker stukken beter staan ! Die traanplaat-matten moeten er toch echt wel uit, en wat je met die pijp doet moet je zelf weten...ik zeg ook eronderheen en gewoon een net pijpje terug. Veel succes verder ! |
|
||||
|
||||
Mooie wagen en die C2 tjes gaan idd mooi staan
|
||||
|
||||
Welkom! Heel mooie golf heb je daar
De traanplaten eruit en dan is ie helemaal goed! Uitlaat staat goed vind ik. Maar die c2's gaan de auto über maken! Hier in de buurt rijdt ook een zwarte golf mk2 rond met geheel gepolijste c2's, wat een gave bak is dat (weet alleen niet van wie die is)
|
||||
|
||||
Mooie golf en die nieuwe velgen zullen zeker mooi gaan staan, het motortje ziet er ook zeker wel netjes uit.
|
|
||||
|
||||
Kom je trouwens nog @ Dub05 meeting ?
Kan ik hem daar misschien eens ff bekijken met de C2's eronder |