![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik verkoop mijn project aangezien ik er veel te weinig kan mee rijden en meetings doen. Daardoor is de fun er af en ga ik kijken voor iets anders waar ik terug meer de fun van het autorijden kan in vinden. Heb net opnieuw m'n verzekeringsbetaling gekregen en zie het ook niet meer zitten om deze opnieuw te verlengen voor die 15 dagen in een jaar dat ik er mee rij (zoals verleden jaar).
Als hij niet verkocht wordt deze maand wordt hij verkocht in stukken... Het volledige project is hier te zien op cleaned. Seat Ibiza 6k project 'Red Baron' ![]() Bouwjaar 1997 Engine: 1900 TDi (90hp) ongeveer 120.000 km Performance: Green air filter Suspension: BBS airride luchttank van 10L GAS gauge Exterior: House Of Kolor – Kandy Apple Red Complete Racingsport Churchill bodykit Volledige voorkant aangepast aan nieuwe lichten nrplaat uitsparing verwijdert uit voorbumper Seidl grill ingewerkt in de voorbumper Audi A3 facelift 2000 voorlichten zijpinkers verwijdert ruitensproeiers verwijdert klinken verwijdert M2-style spiegels ingewerkt in de deuren Wielkassen uitgeklopt originele kofferspoiler ingewerkt in het kofferdeksel Antenne verwijdert Kofferdeksel toegewerkt Achterbumper volledig toegewerkt en nrplaatuitsparing ingewerkt Airbrush ‘Red Baron’ op de motorkap en op de achterkant onder de Kandy Apple Interior: Porsche zetels met Porsche logo gedrukt in kopsteun gepolierde aluminium Wiechers rolkooi Raid HP stuur vitessepook zelf gemaakt Audi TT pedalen alles overtrokken in rode alcantara en leder alle plastiek in zwart gespoten Wheels: DZ exklusiv 9x16” ET 15 hart van de velg in mat zwart gespoten en velgbed gepoliert Dunlop SP Sport 2000 – 215/40/R16 I.C.E: Pioneer navi headunit ‘AVIC-X1’ met cd-wisselaar Mac Audio compo set vooraan JVC amplifier Mac Audio subwoofer ‘Mac Absolute 300’ Condensator Rockford Fosgate 7” LCD scherm achteraan Alle nodige stukken die nodig zijn voor keuring (2 deuren met spiegels, originele zetels en veren) worden erbij geleverd. Alsook alle originele onderdelen die ik nog liggen heb (achterbank,...) Prijs: Compleet: 7.000€ Zonder airride maar met koni regelbaar in hoogte en hardheid en/of zonder radio gaat er nog iets vanaf dus doe een bod en 'k laat dan iets weten Meer info via 0478/21.38.65. of redbaron@telenet.be ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Red Baron : 04-07-2007 at 18:55. |